עו"ד נעים שומר. צילום: פבל

מבוכה לאופוזיציה?

ברוח סערת מלחמת השבת דרש חבר המועצה עו"ד נעים שומר את חשיפת ההסכמים הקואליציונים בין המפלגות החרדיות לבין "אשדוד בתנופה", אך לפי העירייה - ההסכמים חשופים על פי חוק כבר שלוש שנים

פורסם בתאריך: 22.1.18 20:17

     

חבר המועצה עו"ד נעים שומר שלח אמש בקשה דחופה לראש העיר לחשיפת ההסכמים הקואליציוניים בין "אשדוד בתנופה" לבין המפלגות החרדיות, אלא שלאחר הדברים הקשים שכתב ויובאו בהמשך עולה כי ההסכמים, כך על פי העירייה, חשופים וגלווים כבר שלוש שנים.

"בשבועות האחרונים גרמת לביטולו המלא של הסטטוס קוו שהיה קיים באשדוד מעל 40 שנים" כתב שומר."מערכת היחסים הייתה הרמונית, מתחשבת הדדית, ואשדוד שימשה מודל לחיקוי של יחסים תקינים ומתחשבים בין האוכלוסיות המעורבות.
אולם, עקב דרישתם ולחציהם של הרבנים ומנהיגות חסידי גור ובעלז, נכנעת כניעה מבישה ללחצים הללו, והתחלת להפעיל את סעיף 2(א) לחוק העזר, ושלחת פקחים עירוניים לרשום דוחות, קנסות והתראות להגשת כתבי אישום, נגד בעלי העסקים שפועלים בשבת, מזה שנים רבות.
עקב כך, העיר גועשת ורועשת, מתקיימות פעולות מחאה והפגנות המוניות, אשר ספק רב אם תירגענה, כי זה אך ראשיתו של מאבק, אשר רק ילך ויעצים, וסביר להניח שיתפשט לערים נוספות במדינה.
ייתכן ורמיסת הסטטוס קוו ברגל גסה על ידך, נגרמה עקב ההסכמים הקואליציוניים בין מפלגתך "אשדוד בתנופה" לבין מפלגות יהדות התורה וש"ס"
לציבור אין מושג, אילו התחייבויות פוגעניות נוספות התחייבת לציבור החרדי. ייתכן ועקב התחייבויותיך כלפי החרדים צפויות בעתיד פורענויות נוספות בעיר.
אני פונה אליך בדרישה לחשוף וגם לקבל את תוכנם המלא של ההסכמים הקואליציוניים אשר נחתמו בינך ובין "אשדוד בתנופה", לבין המפלגות החרדיות" חתם שומר.

אלא שאז קיבלנו את תשובת העירייה…

מלשכת ראש העיר נמסר כי "דיני הבחירות מחייבים פרסום ההסכמים הקואליציוניים תוך 3 ימים מיום החתימה ולא יאוחר מ-48 שעות לפני יום הבחירות. בהתאם לאמור, כל ההסכמים הקואליציוניים פורסמו כחוק כך שהדרישה "לחשוף" הסכמים שפורסמו בפומבי, עוד טרם הבחירות, הינה דרישה מגוחכת ולצערנו גם אינה מפתיעה נוכח ההתלהמות וההקצנה של חברי אופוזיציה אשר, במקום לגלות מנהיגות אחראית, מחפשים ללבות הקצנה.

אשדוד היתה ותמשיך להיות עיר טובה לכל תושביה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר