דפנה-נעים-שאול-סמנכלית-פרסום-ושיווק-במפעל-הפיס-הזוכה-ועמרי-לוטן-מנכל-מפעל-הפיס_-קרדיט-צילום-דניאל-שטרנהיים

52 מיליון סיבות לחייך: בפעם השלישית תוך ארבעה חודשים הזוכה הגדול בלוטו – מאשדוד

אמש פורסם כי מפעל הפיס מחפש את הזוכה היחיד בהגרלה שהתקיימה במוצאי שבת האחרון. הבוקר הגיע הזוכה תושב העיר שחגג 50 בשבוע שעבר השקלים לאסוף את הפרס- 52 מיליון שקלים: "כשבדקתי את הטופס, נזכרתי בהצבעה באו"ם בנושא הקמת המדינה, הכל היה 'יש' כמו 'yes' שאמרו נציגי המדינות"

פורסם בתאריך: 22.1.18 13:43

     

 

הבוקר (22.1.2018), הגיע לבית מפעל הפיס הזוכה היחיד ב-52 מיליון השקלים בהגרלה שהתקיימה במוצאי שבת האחרון (20.1.2018). הזוכה, בן 50 מאשדוד אשר חגג לפני שבוע את יום הולדתו אמר כי זו מתנה נפלאה שלא ציפה לה.

 

הזוכה סיפר כי מילא את הטופס במוצאי שבת: "היה לי משעמם וכולם היו בהפגנה, אני החלטתי לצאת עם חברים לבילוי בקניון. מסתבר שזו הייתה החלטה גורלית וחכמה, מכיוון שראיתי את הפרסום בדוכן מפעל הפיס על הפרס הגדול בלוטו והחלטתי לנסות את מזלי ולרכוש כרטיס דאבל לוטו לוטומטי". הזוכה הוסיף: "בחצות חזרתי לביתי ובדקתי את הטופס בכל עשרת הטורים. טור ראשון – כלום, טור שני – כלום וכך עד הטור השמיני. בתור השמיני, הרגשתי כמו בהצבעת האו"ם ב-1948 בנושא הקמת המדינה: 3- יש, 6 – יש, 11- יש, 16 – יש, 26 – יש, 34 – יש, המספר הנוסף, 6 – יש. התרגשתי מאוד וצעקתי 'יש! יש! זה הזכיר לי את המילה yes, שאמרו נציגי המדינות שהכירו בהקמתה של מדינת ישראל".

 

הזוכה הינו שכיר, העובד במשרה מלאה, מסר כי למרות הזכייה ימשיך לעבוד כרגיל וסיפר שהתלבט אם לאסוף את הפרס בעוד חודש מאחר ומותרת תקופת איסוף של עד חצי שנה, אך לאחר שלא עצם עין במשך יומיים, החליט להגיע היום. לשאלה מה יעשה עם הכסף ענה כי הוא גר בשכירות, לכן קודם לכל ירכוש דירה ואת שאר הכסף יפקיד לתקופה של חודשיים, כדי שההתרגשות תצטנן ויתייעץ עם מומחים פיננסיים מה לעשות בהמשך.

 

ממפעל הפיס מוסרים כי במהלך שנת 2017, היו שלוש זכיות בפרס הראשון בלוטו של זוכים מהעיר אשדוד. הזכייה הראשונה לשנת 2018 בפרס הראשון בלוטו, השייכת גם לתושב אשדוד מציבה את אשדוד כעיר המזל אולי גם לשנת 2017-2018.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר