קרדיט:קיריל לבוב

דמוקרטיה במיטבה: גלריית המחאה 20.1.18

פורסם בתאריך: 20.1.18 22:39

     

ראשי המחאה מסכמים שבוע שני:

מייק וויצמן: "אם ראש העיר בונה על זה שהמחאה תפסק- כמות המפגינים הייתה כמעט כפולה מהשבוע שעבר. זה מזמן לא משהו מקומי, זה כבר ברמה לאומית. דתיים ומסורתיים- תומכים בנו. זו מחאה ישראלית של כולם – לא חילונים, לא רוסים ,לא מרוקאים, כולם. בציבור החרדי צריך להבין איפה שנגמר החופש שלנו, נגמר גם החופש שלהם. אנחנו עם אחד ששזור אחד בשני".

אולג מולדבסקי: "חשוב לי לומר בעקבות הקריאות הפוגעניות של 'רוסים- תחזרו לפוטין' שנשמעו בהפגנות הקודמת  – אחרי 27 שאני פה בעיר הזו, קיבלתי באוקריינה מכות על כך שאני יהודי, אף אחד לא יגיד לי שאני רוסי. אני ישראלי וציוני לא פחות מאף נציג בעירייה, וכך גם כל הציבור -אנחנו לא רוסים ולא ספרדים אנחנו יהודים וכולנו שווים. אנחנו כבר מתכוננים להפגנה הבאה. אנחנו מקבלים פידבקים מכל הארץ. זה שכמות האנשים רק גדלה. זה אומר משהו. הציבור מאחורינו".

גיא סער: "זה מטורף מה שהיה היום! קיוונו לכמות כזו של תושבים ומדהים לראות כמה הגיעו, היום נעשתה היסטוריה, לא יכול להיות שיחליטו בשבילנו, זו מדינה דמוקרטית ויהודית, ביחד. לא בנפרד. יש באשדוד הכל מהכל ומה שקורה באשדוד יכול לקרות בכל מקום בארץ.

אף אחד לא חילוני ולא דתי יכול לכפות על האחר. ההפגנה הייתה במוצאי שבת בכוונה- והגיעו המון דתיים לאומים וזו גאווה עבורנו. אנחנו פה ואנחנו ננצח את המאבק הזה. התושבים הצביעו ברגלים.
אנחנו מחכים שנבחרי הציבור יעבדו בשבילנו, כמו שנבחרי הציבור של החרדים. נמאס לנו לראות עיר שהולכת אחורה! זו עיר שיכולה להיות הכל ואין פה כלום! אנחנו מצפים מיחיאל לסרי שהולך עם התושבים ראש בראש והוא ממשיך לשלוח פקחים – ללכת הביתה! תבין, כשלת. להודות בטעות זו מעלה גדולה. גם בשישי הבא תתקיים שיירת רכבים, והציבור מוזמן".

קרדיט צילומים: קיריל לבוב

ונסיים בתמונת המחאה ללא ספק, מי אמר שהציבור החילוני לא יוצא להפגנות?:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר