לסרי צילום: פבל טולצ'ינסקי

בלעדי: התייחסות ראשונה של ראש העיר למשבר השבת

"המצב מאוד עדין וחייבים להתנהל בזהירות" אומר ראש העיר בהתייחסות ראשונה ונדירה לסערת השבת שכבר חצתה את המישור המקומי ועוררה הדים ברמה הלאומית. בפיו של ראש העיר בשורה על הבאות, וסיבה לתקווה בסופו של דבר "המאמץ שאנו עושים, אמור להחזיר את הסטטוס קוו לקדמותו ולהרגיע את הרוחות בין האוכלוסיות בעיר"

פורסם בתאריך: 18.1.18 14:56

     

אם יש קול אחד ויחיד שתושבי אשדוד רצו לשמוע השבוע יותר מהכל- זהו קולו של ראש העיר.

התבטאות ראש העיר בכל הקשור לסערת השבת ומדיניות האכיפה העירונית -חסרה עד למאוד, בוודאי כאשר מדובר בדמות ציבורית המשמיעה את קולה ברשתות החברתיות ובתקשורת חדשות לבקרים.

שאלות הרות גורל עבור העיר עומדות על הפרק. ובצומת הדרכים הזו, עמדתו של העומד בראש – קריטית. היום אנו מביאים לכם לראשונה את דברי ראש העיר לסערה המתחוללת בעירו, בדבריו מסביר לסרי את הבחירה בשתיקה: "קיבלנו החלטה לשמור על איפוק, ולהסתפק בתגובות כתובות". ראש העיר לא מתעלם מהמציאות בשטח- ההפגנות והמחאות שהובילו לתסיסה אזרחית ולרגשות מעורבים בקרב התושבים שנאלצים להילחם על המרחב הציבורי ובדבריו "המצב מאוד עדין וחייבים להתנהל בזהירות".

כשהוא בורר את מילותיו ויודע כי בני העיר מבקשים תקווה, בדמות חזרה למצב בו ההטרוגניות וגיוון האוכלוסייה ידעו לגור בכפיפה אחת. ראש העיר מעביר מסר של מודעות למצב וקריאת השטח, אך יותר מכך, הוא נותן תקווה לבאות: "בסופו של דבר המאמץ שאנו עושים, אמור להחזיר את הסטטוס קוו לקדמותו ולהרגיע את הרוחות בין האוכלוסיות בעיר. לצערי, חלק גדול מהתסיסה נגרמת ומובלת ע״י התבטאויות ופעולות לא אחראיות של נבחרי ציבור המנצלים את המצב לצרכיהם הפוליטיים".

רומז לשמעון כצנלסון משהו?. צילום: אורי קריספין

אמש יצאה הודעת דוברות בנושא מעצרו של פעיל מחאה, הפעיל החברתי שנעצר בחשד שאיים על ראש העיר, גם אז 'זכינו' להתייחסות עקיפה לנושא: "בשבועיים האחרונים ראש העיר דר׳ יחיאל לסרי מנהל את הסוגיה הרגישה של אכיפת חוק העזר בנושא השבת, באופן האחראי ביותר, לטובת שמירה על המרקם העדין שקיים בעיר אשדוד, ומניעת ליבוי יצרים ומתח בין האוכלוסיות בעיר, כאשר המטרה הינה להשיב את מצב הסטטוס-קוו לקדמותו במהירות האפשרית. לא בכדי, בחר ראש העיר לפעול לפתרון אמיתי ולא ללבות את השיח בתקשורת".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר