איתי מור ז"ל בפוזה אופיינית. צילום: יניב וקנין

"איתי שאל 'למה הוא עשה לי את זה? למה הוא דקר אותי'?"

משפחתו וחבריו של איתי מור שנרצח אמש בחדר המדרגות בבניין מגוריו מבכים ולא מאמינים. עדת ראיה: "אשתו צעקה 'דקרו אותו, דקרו אותו', הילדה הקטנה בכתה 'אבא, אבא'". אחותו של איתי: "היה אדם טהור, הוא לא רב ולא הסתכסך עם אף אחד" (וידאו)

פורסם בתאריך: 18.1.18 13:49

     

איתי מור רק יצא מהבית כדי להוריד את הזבל וכשעלה חזרה במדרגות נדקר למוות, על פי החשד בידי שכנו בבניין המגורים ברחוב האשכול באזור א'. נכון לעכשיו חקירת המשטרה לא העלתה כל מניע לרצח המזעזע ולא ידוע על סכסוך מוקדם כזה או אחר בינו לבין השכן החשוד במעשה, אמיר בסטיקר, בן 24, שמעצרו הוארך היום בשמונה ימים ובית המשפט הורה לשלוח לבדיקה פסיכיאטרית.

איתי, שהיה מוכר בשם החיבה "סבביתה", הותיר אחריו את אשתו עמית וארבעת ילדיהם. אמו, רחל, היא מורה מוכרת לתאטרון ועובדת במרכז למחוננים. על מועד הלווייתו של איתי תבוא הודעה.

איתי מור ז"ל. צילום: אורי קריספין

"איתי היה אחד האנשים המקסימים עלי אדמות, גלש בים ועל סקטבורד, השאיר ארבעה ילדים", אמרה בכאב שני מור עזריה, אחותו של איתי. "עמית אשתו אמרה שאיתי יצא לזרוק את הזבל ובדרך חזרה השכן יצא ודקר אותו שתי דקירות. כולו אור ואהבה, איתי היה אדם טהור, הוא לא רב ולא התווכח עם אף אחד ולא הסתכסך עם אף אחד. העיר הזאת איבדה את אחד מבניה המדהימים".

"יצאתי מהדירה, אשתו צעקה 'דקרו אותו, דקרו אותו', ראיתי אותו מלא בדם, היא רצה לילדים, הם בכו, הקטנה בכתה 'אבא, אבא', זה נורא, איך אפשר, מי שעשה את זה הוא לא בן אדם… התקרבתי אליו אבל אני חושבת שהוא כבר לא היה בהכרה", מעידה ולרי סמילנסקי, דיירת בבניין שיצאה לחדר המדרגות לשמע הזעקות וניסתה לסייע.

"לפני שאיבד את ההכרה, איתי עוד הספיק לשאול 'למה הוא עשה לי את זה'? למה הוא דקר אותי'?", אמר ברק דוידוביץ', חבר קרוב של מור .

עו"ד עפרה סיבוני שמיייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. לאור מצבו הנפשי ובדיקה פסיכאטרית ראשונית שבוצעה מיד לאחר האירוע הטרגי, ביהמ"ש החליט בהסכמת הצדדים לשלוח את הצעיר לבדיקה אצל הפסיכאטר המחוזי כדי לבדוק את כשירותו ואחריותו לעמוד לדין".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר