חבילות דואר ישראל
מחכים בדואר. צילום - עופר וקנין

מחכים לחבילה מחו"ל? תתכוננו לטייל

בחודש נובמבר ודצמבר נשבר שיא הזמנות חדש בהזמנת חבילות מחו"ל, כך לפי נתוני דואר ישראל. אבל אם תרצו לאסוף אותם תתכוננו לאופציה של טיול בין סניפי דואר שונים. עדן וידל, תושבת העיר נשלחה ל-4 סניפי דואר שונים כדי לקבל חבילות שנשלחו ל...כתובת אחת. "זה טרטור מעצבן, למה לא לרכז הכל בסניף אחד? זה הזוי"

פורסם בתאריך: 18.1.18 08:42

     

ישראלים אוהבים לקנות בחו"ל, כמה אוהבים? זו השנה השלישית ברציפות בה נשברים שיאי הזמנות בעקבות ימי מכירות מיוחדים. בדואר ישראל מציינים כי לצד הזינוק בהזמנות מסין, ניתן להבחין גם בגידול משמעותי בהזמנות מאירופה בכלל ומאתר NEXT הבריטי בפרט. אך מה יקרה כשתרצו לאסוף את החבילות שלכם?

עדן וידל, תושבת העיר שקיבלה לאותה הכתובת בקשות לאיסוף מארבעה סניפי דואר שונים, מספרת "כל פעם מפצלים אותי בין הסניפים האלה. פעם פה ופעם שם הזוי ומעצבן נורא. במקום לסוע למקום אחד ולחכות בתור פעם אחת אני צריכה לעשות את זה 4 פעמים. זה ממש הזווי שמטרטרים אותי בכל העיר בשביל החבילות שלי. גם ככה אני לא ניידת אז זה סיבובים בתחבורה ציבורית. מכעיס נורא".

לאחרונה עדכנו אתכם כי אשדוד נמצאת במקום ה-15 בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל לנפש (לעומת 14 בשנה שלפני כן).ורחובות העצמאות והציונות באזור הסיטי של אשדוד הם הרחובות המובילים בארץ בהזמנת חבילות!
מנתוני הדואר עולה כי ברחוב העצמאות באשדוד הזמינו הכי הרבה חבילות בארץ פר רחוב, ורחוב הציונות באשדוד הוא השני בהזמנת חבילות בארץ בשנת 2017 פר רחוב.

 

 

דואר ישראל בתגובה: "בחודש דצמבר הגיעו כמויות גדולות של חבילות שהוזמנו בימי חגי הקניות הבינלאומיים. החבילות נותבו

למרכזי מסירה שונים בשל עומסים שנוצרו במרכזים, ועל מנת לא לעכב את מסירת החבילות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר