לסרי. צילום: "פוש אפ גירלס"

איפה אתה, אדוני ראש העיר?

העיר אשדוד כמרקחה, אך דווקא כעת קולו של העומד בראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי - לא נשמע. מאז תחילת המשבר לסרי שומר על שתיקה. עיריית אשדוד בתגובה: "ראש העיר מגלה אחריות וצר לו לאכזב את מחפשי הכותרות והריאיונות"

פורסם בתאריך: 16.1.18 18:03

     
אבל קולו של לסרי לא נשמע. הוא איננו יוצא בהצהרות פומביות, לא נראה בשטח הבוער, לא מתראיין וגם אינו מפרסם פוסטים בנושא בפייסבוק, דבר שהוא נוהג לעשות תדיר לעתים מדי יום ביומו.

ההפגנה במוצ"ש. צילום: חן בוקר

נזכיר כי רק לאחרונה במחאת עובדי טבע על פיטורי 250 עובדי המפעל באשדוד – קולו של ראש העיר נשמע היטב, הוא הגיע לשטח, שוחח עם התושבים, התראיין לתקשורת והביע את דעתו. הפעם המארגנים דאגו שההפגנה, לפחות אחת מהן התרחשה ממש במתחם העירייה אך כאמור קולו של ראש העיר לא נשמע, לפחות לא בפומבי.
תזכורת, כך זה נראה:

קרדיט צילום: שמואל דוד

תגובת העירייה: "למי שיודע להקשיב, קולו של ראש עיר נשמע באופן ברור וצלול, בכל תגובות העירייה לתקשורת המקומית והארצית ובוודאי בהחלטות העיריה ופעולותיה באכיפת חוק העזר העירוני, האוסר פתיחת עסקים בשבת. ראש העיר מגלה אחריות וצר לו לאכזב את מחפשי הכותרות והריאיונות, וכמובן שאינו מוכן להיות שותף לנסיונות של גורמים פוליטיים לניצול ציני של המצב וליבוי האש בין חלקי האוכלוסיה השונים באשדוד. ראש העיר מחליט מידי יום באילו אמצעי תקשורת ומדיה חברתית, ובאלו דרכים להעביר לציבור את מסריו ועמדותיו בנושאים השונים העומדים על סדר היום הציבורי, וזאת כמובן באחריות וברגישות הנדרשת".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר