צילום במקור: פבל טולצ'ינסקי

לנדבר תוקפת את לסרי: "קח מנהיגות"

השרה סופה לנדבר מתבטאת בחריפות כנגד החמרת מדיניות האכיפה כלפי עסקים הפועלים בשבת ופונה ללסרי לקחת אחריות: "צריך להפסיק את השטויות האלו תכף ומיד. האחריות היא על ראש העיר. עוד מעט מלחמת אחים, חוסר חכמה! חוסר מנהיגות!". העירייה: "דבריה מהווים ליבוי יצרים והגברת שנאה"

פורסם בתאריך: 16.1.18 15:18

     

כבר שבועיים שהרוחות סוערות באשדוד בעקבות מתן דו"חות של פקחי העירייה לעסקים שפתוחים בשבת, בהם בתי עסק במתחם ה"ביג פאשן" ו"הסטאר סנטר", אלפים יצאו לרחובות להביע את קולם.

אך מנגד צורמת שתיקתם של העירייה והעומד בראשה.

כעת, חברת הכנסת ושרת העליה והקליטה סופה לנדבר תושבת העיר מדברת בחריפות שלא משאירה מקום לספק: "בשנים האחרונות אנחנו רואים שינוי דמוגרפי מאוד משמעותי בעיר, המיעוט החרדי מכתיב לנו את אורח החיים שלנו באמצעות הפעלת לחץ כבד על מקבלי החלטות, הם מאיימים  על ראש העיר בהצבעת תמיכה בבחירות מוניציפליות וכנראה בגלל זה הוא נכנע ללחצים ומוביל מדיניות למקום לא נכון בעיר. מה שקורה היום באשדוד זה אנרכיה שלמה, מוסיפים שמן למדורה".

לנדבר הוסיפה מסר חד וברור : "אני קוראת לראש העיר – תפסיק, קח מנהיגות בידיים, צריך להפסיק את השטויות האלו תכף ומיד. לא להדליק קבוצה אחת נגד קבוצה שנייה. האחריות היא עליו! מה זה להוציא פקחים בשבת כדי להרגיז את האוכלוסייה? עוד מעט מלחמת אחים, לזה אתה רוצה להגיע? 80% מהאוכלוסייה חילונים. איפה ההגיון! חוסר חכמה! חוסר מנהיגות! אשדוד היא ביתנו!".

לנדבר סיימה את הראיון בנימה אישית: "אני מדליקה נרות, יש לי מזוזות בבית אבל בשבת אני הולכת לקניות, כל השבוע אני יוצאת מוקדם וחוזרת מאוחר ואם אני רוצה לבלות בשבת, אני אבחר את צורת הבילוי שלי ואסור שאף אחד יתערב לי. אני קוראת להנהלת העיר ולראש העיר לקחת אחריות".

הפגנת המחאה. קרדיט- דניס קריביצקי, ROYAL PHOTO

תגובת העירייה: "ראש העיר מבקש להשיב שמפאת כבודה של השרה לנדבר, נתעלם מהסגנון והאשמות השווא שלה כלפיו, שהן בבחינת "הפוסל במומו פוסל", ועצם דבריה נגד ראש העיר הם ליבוי יצרים והגברת שנאה. לידיעת השרה לנדבר, עיריית אשדוד פועלת ע"פ חוק ואוכפת חוק עזר עירוני האוסר פתיחת עסקים בשבת. מצופה ממנה, כשרה בממשלת ישראל, לכבד את החוק ולתמוך במי שמכבד את החוק, ולא להצטרף לחברי מפלגתה המנצלים את המצב לצרכיהם הפוליטיים, גם במחיר שעלול להוביל למלחמת אחים באשדוד.

לעצם טענותיה, הסטטוס-קוו שהיה קיים במשך שנים רבות באשדוד הופר ברגל גסה בשנים האחרונות. עיריית אשדוד פועלת כעת, בהמשך להחלטת בג״צ וחוק המרכולים ובכל הכלים החוקיים העומדים לרשותה, כדי להשיב את מצב הסטטוס-קוו לקדמותו. ראש העיר קורא לה לגלות מנהיגות ולהצטרף באומץ למאמצים אלה, ובכך לתרום להרגעת הרוחות בעיר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר