גיטרמן. צילום: פבל

גיטרמן: חלק מהמחאה מונע בידי גורמים פוליטיים מהאופוזיציה (וידאו)

סגן ראש העירייה מגיב לעליהום שספג מידי פעילים במחאה, בזמן שהגיע למתחם ביג בשבת

פורסם בתאריך: 15.1.18 13:44

     

 

סגן ראש עיריית אשדוד, בוריס גיטרמן, מאשים, שלתוך תנועת המחאה החילונית באשדוד השתרבבו גורמים בעלי מניעים פוליטיים. "כמה מהדמויות קשורות לכל מיני מועמדים כאלה ואחרים לראשות העירייה ולמועצה, זה לא פסול, אבל חשוב שנדע את זה", אמר גיטרמן ל"כאן דרום".

בשבת בבוקר הגיע גיטרמן למתחם ביג פאשן כדי להביע תמיכה במאבק נגד האכיפה כלפי עסקים שפתוחים בשבת. גיטרמן גם הצהיר לא מכבר שהוא סבור שהעיר מתחרדת ואין לעבור על כך בשתיקה. הוא אף אמר שהוא שוקל להתמודד לראשות העירייה ושאם משבר השבת לא ייפתר בשמירה על הסטטוס קוו, הוא יתמודד באופן ודאי. זאת, למרות קרבתו לד"ר יחיאל לסרי.

אבל כשגיטרמן הגיע לביג בשבת, הוא חטף מפעילי מחאה שעמדו שם מקלחת צוננת:

"הם התנהגו בביריונות ועשו לי לינץ'", הוא אומר כעת ל"כאן דרום". "איך שראו אותי", הוא מוסיף, "החלו לתקוף. אני באתי להזדהות ולראות כיצד אני יכול לעזור, אני חושב שעניין השבת מאוד חשוב ואסור לתת שיסגרו את העסקים, אבל לא נתנו לי לדבר, אלא צעקו, דיברו לא יפה, הלכו אחריי בכל הביג, זרקו לעברי אמירות שקשורות להסכם הגג ופרויקט התחבורה. מה  הקשר למאבק השבת? אני בטוח שיש פה גורמים פוליטיים מהאופוזיציה שעומדים מאחוריהם וקשורים אליהם. מעניין שלשמעון כצנלסון שגם הגיע למקום, הם התנהגו אחרת. אני חושב שהאנשים האלה שתקפו אותי עושים נזק למטרה שלשמה קמה המחאה. זה שיח כוחני ולא מכובד שלא תורם דבר".

מובילי "המחאה האזרחית המאוחדת" באשדוד. במרכז: סער

גיא סער אחד המשתתפים באירוע המדובר ומראשי המחאה באשדוד, מסר בתגובה: "אדון גיטרמן אכן הגיע למתחם הביג ביום שבת אך כוונותיו אינן ברורות. אדם שהצביע ביחד עם הקואליציה הדתית נגד הציבור החילוני משהו מוזר כאן. בכל אופן ללינץ' המדובר חבל שהוא בוחר להכפיש את תושבי אשדוד בהמצאות ושליפות מהמותן. ניתן לראות בסרטוני וידיאו שטרם קריאות לעברו ללכת הביתה אני ומספר תושבים נוספים פנינו אליו כאל אחד העם לדבר איתו והוא סרב בתוקף וכך גם העוזרת הנכבדה שלו. 
אני דורש ממנו להתנצל גם על האמירות חסרות השחר שלו שאני וחבריי קשורים למחנה כצנלסון ושיודע שהמצאת הדבר מאחר וזו גניבת דעת לשמע. בנוסף חבל שהאדון מתייחס לציבור התושבים כ"רוסים" ולא כתושבי אשדוד. לא היה לינץ' ולראייה בכל פוסט ותגובה אפשרית כתבתי ואחזור על דבריי גם כאן: הוא מוזמן לבוא ולדבר אבל לא במשרד ולא עם מקרופון אלא כאחד העם ולשמוע מדוע ציבור התושבים והבוחרים שלו כועס עליו על הפניית העורף בכל השנים שלו בבניין העירייה. הוא נבחר ציבור ושילמד לקבל ביקורת הוא היחיד דהביא את זה על עצמו.
תושבי אשדוד לא יהיו רדומים עוד ואם בכוונתו לנסות לסלף דברים שידע שתחכה לו מראה בכל פעם שיעשה זאת. לסיכום הוא מוזמן לעקוב אחרי פעיליות המחאה וההפגנות ולהגיע כמו כל אדם אחר וחבל שהוא לא הסתכל על יריבו הפוליטי כצנלסון שגם הוצף בשאלות קשות וחש באי נוחות מטורפת אך ראוי לציין שלפחות הוא עמד וניסה להסביר ולא ברח והפנה עורף. שניהם מוזמנים להמשיך להגיע כמו גם שאר המתמודדים ואולי הפעם יבינו שכדי לזכות בקולות הבוחרים ידרש מהם המון עבודה לשם שינוי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר