התראה שניתנה היום לאחת החנויות במתחם ביג בשל פעילותה בשבת

לאחר ההפגנות אתמול, היום הגיעו פקחים וחילקו התראות לעסקים שעבדו בשבת

מנכ"ל בבילון: "אם סוגרים בשבת - העסקים יקרסו, זה יהיה גזר דין מוות לעסקים, חד וחלק"

פורסם בתאריך: 14.1.18 15:22

     

אתמול, בשבת, סערה אשדוד סביב סוגיית השבת והכפייה הדתית בכלל. משמרת מחאה במתחם ביג פאשן ובהמשך הפגנה ענקית ברחבת העירייה של התושבים החילונים הראו שלא רק לחרדים יש השפעה באשדוד.

היום הגיעו למתחמי הבילוי כמו ביג פקחים וחילקו התראות לחנויות ולעסקים שפעלו אתמול, שבת, בניגוד לחוק העזר העירוני. זאת לאחר שאתמול הפקחים הסתפקו בלצלם ולתעד את אותם עסקים "עבריינים". מדובר בהתראה שניה לאחר שהתראה ראשונה ניתנה בשבת לפני שבוע, מה שכזכור הצית את גל המחאה. בפעם הבאה אלה עשויים להיות דוחות וקנסות בגובה מאות שקלים.

"אנחנו אמנם לא קיבלנו התראה כי אנחנו מוגדרים עסק של בילוי, אבל גם אנחנו איננו יכולים לחיות בלי העסקים האחרים", אמר היום מנכ"ל "בבילון" אפי מלכה. החברה שלו היא רשת ארצית ובביג פאשן אשדוד יש לה רכבת לילדים ומתחם גדול שמשתרע על אלף מ"ר.

מלכה מוסיף: "פתאום ביום בהיר בגלל חוק המרכולים התחילו לתת התראות ודוחות, זה לא תקין, כל אדם בדרך שלו, למה לכפות? אני גם איש מסורתי שמניח תפילין כל בוקר, למה להתערב ולהכריח לסגור? אם לעסקים האחרים לא יתנו לעבוד, גם לנו לא תהיה זכות קיום. הפדיון של שישי-שבת וחגים מהווה 50% מהפידיון הכולל שלנו, אם סוגרים בשבת וחג העסקים יקרסו, זה יהיה גזר דין מוות לעסקים, חד וחלק".

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר