ביה"ח אסותא אשדוד. צילום:אורי קריספין

שוחרר מביה"ח אסותא ואושפז כעבור זמן קצר בברזילי

מטופל כבן 60 אשר סובל מבעיות לב הובהל אמש לבית החולים אסותא לאחר שחש לחצים בחזה, לאחר בדיקה החליט הרופא, כך לטענת המשפחה לשחררו והמליץ 'לקחת אופטלגין'. לאחר זמן קצר הוא אושפז בבית החולים ברזילי -שם הוא שוהה גם כעת

פורסם בתאריך: 10.1.18 10:39

     

אילנה גרמזוגר, פעילה חברתית ידועה באשדוד הזכורה בעיקר ממחאת האוהלים במשבר הדיור שיפתה אותנו הבוקר :"אתמול אבי, אדם כבן 60 אשר חולה לב, לא הרגיש טוב בעבודה, חבריו הזמינו לו אמבולנס ולקחו אותו לבית החולים אסותא. מאסותא הוא שוחרר הביתה בטענה שאין לו כלום על אף שהתלונן על לחצים בחזה. הרופא ששיחרר אותו באסותא אמר לו ש'יקח אופטלגין.' אלא שאחרי כמה שעות בבית אבי הבין שהכאב לא משחרר אותו, והוא הזמין אמבולנס שלקח אותו לברזילי".

אלא שבבית החולים ברזילי באשקלון, לא סברו כי מדובר בכאב פשוט אלא בהתחשב בעברו הרפואי של המטופל שעבר ניתוח לב פתוח ולא מעט צנתורים שלחו אותו לסדרת בדיקות. היום – יום שלישי הוא עדיין מאושפז בבית החולים ברזילי. משפחתו מסרה "אם היו משחררים אותו גם בברזילי אז היינו אומרים שאבא שלי כנראה מדמיין כאבים,אבל ביגלל ששם הוא מאושפז וכבר יום שלישי היום
סימן שהוא לא דמיין ויש משהו. נקווה שזה לא חמור". גרמזוגר הוסיפה :"עצוב לי, כי ההורים שלי חיכו לבית החולים הזה 20 שנה והנה. הוא הגיע. ואבא שלי נאלץ לנסוע שוב לברזילי".

בבית החולים ברזילי טרם הגיעו לאבחנה סופית, כך על פי המשפחה, אך שוקלים לבצע צנתור.

קובץ:Barzilai03.JPG

בית החולים ברזילי חשב אחרת. צילום- ויקיפדיה

מבית החולים אסותא נמסר: "המטופל עבר סדרה של בדיקות מקיפות בבית החולים, שכולן נמצאו תקינות. לאור ממצאים אלה הוא שוחרר מבית החולים עם המלצה להמשך מעקב אצל קרדיולוג בקהילה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר