גלילי, בעל המקומון "השבוע באשדוד" צילום: אורי קריספין

העיתונאי שיפצה את ראש העיר בכרבע מליון שקלים

בית המשפט קבע כי דברים שנכתבו במקומון "השבוע באשדוד" ונאמרו בידי בעליו, על ראש העירייה לסרי , בין היתר כשכינה אותו "עבריין", הם לשון הרע. התביעה נגד בנו, עו"ד שרון גלילי נדחתה. מנחם גלילי: "פסק דין הזוי, יוגש ערעור"

פורסם בתאריך: 10.1.18 12:21

     

בית משפט השלום בבאר שבע חייב השבוע את מנחם גלילי והמקומון שלו "השבוע באשדוד" בפיצויים לראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. זאת לאחר שקיבל את תביעת לשון הרע שהגיש לסרי עוד בשנת 2012.

השופטת מיכל וולפסון שדנה בתיק מצאה שהכתבה שהתפרסמה ב-2011 במקומון ועוסקת בטענות לריבוי מינוי מקורבים שתמכו בראש העיר לבחירות 2008 לתפקידים בעירייה ובהפרת הקוד האתי, כמו גם הריאיון לרדיו דרום ב-2012 בו כינה גלילי את ראש העיר "עבריין" – מהווים לשון הרע במזיד. היא פסקה שיש לשלם בגין כל אחד מהם פיצויים של 137,460 שקלים. בנוסף פסקה השופטת תשלומי שכר טרחה והוצאות. התביעה נגד עו"ד שרון גלילי שעסקה בריאיון שלו ברדיו דרום נדחתה.

"מתפקידה של עיתונות חוקרת להציף שחיתויות, על כך אין חולק", ציינה השופטת בפסק הדין באשר לפרסום הראשון במקומון, "אך המחלוקת היא על האופן. על אי עמידה בסטנדרטים של האתיקה המקצועית. על אי דיוק שעל פניו נועד להשיג פגיעה. לכן מצאתי לקבל את טענת הזדון".

ממנחם גלילי נמסר בתגובה: "מדובר בפסק דין הזוי במסגרת כתבה שנכתבה בעבר על ידי הכתב שי מלול, אין לסכומים שנפסקו אח ורע בפסיקת בתי המשפט, תוך זמן יוגש ערעור ואין לי ספק שבית המשפט המחוזי יעמיד את השופטת וולפסון על טעותה הקשה , גם פסק דין זה לא ירפה את ידינו נמשיך לחשוף מחדלים ושחיתויות. את הכסף סופרים במדרגות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר