ההפגנות בעירייה: קרדיט- מייק ויצמן

השטח מתחמם: הפגנת מחאה מול בניין העירייה

לקראת ההפגנה הגדולה ביום שבת נפגשו הערב עשרות פעילים במתחם העירייה על מנת לתכנן את המשך המאבק וצורת הפעולה כאשר המטרה היא שילוב כוחות בין כמה קבוצות כח בעיר. דיווח מהשטח:

פורסם בתאריך: 9.1.18 18:54

     

גיא סער, מראשי המחאה וממנהיגי קבוצת הפייסבוק "מחזירים את אשדוד לאשדודים" שנמצא שם מדווח ל'כאן דרום' מהשטח:"יש פה התארגנות של עשרות אנשים שבאו למחות, יש כאן כמה קבוצות, באנו להידברות, להכיר ולאחד כוחות. המחאה כבר התחילה לרוץ, מבחן התוצאה יהיה בשבת.

אנחנו לא מתכוונים להפסיק. היום זה יותר הכירות בין הפעילים ויצרת תשתית .המחאה היא גדולה וחברתית שנובעת מכמה סיבות גדולים כמו מצוקת הדיור כאשר בנתיים ניתן לציבור החרדי הרחבות ברובע ז' –  חשוב להדגיש – אנחנו ממש לא רק חילונים, יש פה הכל מהכל והאמירה היא אמירה חברתית- מחזירים את הכוח לתושבים".

חבר המועצה שמעון כצנלסון מסר: "אני אהיה בשבת בבג, גם בעירייה. אנחנו נגד הפרה בוטה של הסטטוס קו זה מאד עדין המצב וצריך לשמור עליו בכל מצב. נעשה הכל כולל הפגנות".

סגן ראש העיר, ולדימיר גרשוב שהגיע למקום נחשף לטענות המפגינים בנוגע להרחבות ברובע ז', הסיבה לשיח בנושא על פי הפעילים החברתיים היא "מדובר בבעיה רחבה, זה לא רק שרוצים לסגור פה את החנויות, יש פה תהליך גדול ואי אפשר להתעלם ולראות את הכל כנקודות בודדות, עובר פה קו"

כך זה נראה:


כפי שדיווחנו היום, ביום שבת תתקיים הפגנה גדולה, נכון לכתיבת שורות אלו מאות אישרו הגעה. ההפגנה תתרחש במתחם הביג פאשן באשדוד בשעה 10 בבוקר, כאשר כרזת המחאה היא:
התמונה של ‏איציק אבודרהם‏.

 

 

כך נראו ההכנות לפני:

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר