ניזרי וקקון עם אלעד שלף מויזה כאל

חושבים בגדול

המאבק הארצי של העסקים הקטנים נגד חברות האשראי והספקים הגדולים שהחל באשדוד ממשיך: ב-10 בינואר יתקיים “יום ללא אשראי”. המטרה: הורדת עמלת הסליקה ל-אחוז אחד, כמו החברות הגדולות במשק

פורסם בתאריך: 9.1.18 13:17

     

העסקים הקטנים באשדוד הכריזו על יום רביעי (10.1) כיום ללא אשראי, כחלק ממאבק ארצי שהחל כהתארגנות מקומית באשדוד ופרש כנפיים. המשמעות היא שבמהלך כל אותו היום כל העסקים הקטנים באשדוד (ובתקווה ושאיפה בכל ארץ) יקבלו תשלום במזומן או בצ'קים בלבד. כמו כן, תינתן הנחה של חמישה אחוזים על רכישה במזומן.

מדוע ומה המטרה? אושרי ניזרי, מהוגי ומובילי המאבק ובעלי פיצה איטליאנו בעיר, מסביר: “אנחנו עושים זאת כדי להעלות את המודעות לנושא עמלות הסליקה, הכחשת העסקאות ועוד עמלות שבהחלט ניתן בהחלט לוותר עליהן”.
הרקע להחלטה הוא מאבק ארוך שהחל בהתארגנות בעלי עסקים קטנים באשדוד בשם “ארגון עסקים עירוני – אשדוד” ששואף לתיקון המצב ברמה הארצית.

“הורדנו משמעותית את עמלת הסליקה לאחוזים נמוכים בהסכם מול חברת כאל, ויחד עם הרוח הגבית שהארגון מקבל זה מעודד לצאת למלחמה עיקשת בחברות האשראי בנושא הכחשת העסקאות, שמתגלה כמכת מדינה, ובקשה להקשת קוד סודי ברכישה שימנע את התופעה. אנחנו מכוונים בארגון גבוה: החלום הוא לגייס בנק אחד שיישא וייתן בנושא העמלות מול קבוצה של לא פחות מ-300 בעלי עסקים ואולי אף יותר”, אומרים מובילי המאבק דוד קקון ואושרי ניזרי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר