נתניהו הצעיר עורר סערה. צילום:אמיל סלמן

רב קבוצת יבנה בעקבות הקלטות יאיר נתניהו: "לקבוע תענית"

הרב עילעאי עופרן מגיב להקלטות שנחשפו אמש, ומתייחס לתופעת הזנות והחפצת נשים כתופעה רחבה: "צריך להרעיש עולמות, לקבוע תענית, לעצור את יום הלימודים או להשבית את המשק"

פורסם בתאריך: 9.1.18 11:43

     

יאיר נתניהו אמר לבנו של טייקון הגז קובי מימון כי ראש הממשלה סידר לאביו 20 מיליארד דולר, כך דווח אמש (שני) בחברת החדשות. "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר ואתה לא יכול לפרגן לי 400 שקל?", נשמע נתניהו אומר לבנו של קובי מימון ביציאה ממועדון חשפנות בתל אביב. בהמשך אמר נתניהו כי הכסף "היה בשביל הזונה". בשיחה המוקלטת, שהתקיימה בקיץ 2015, השתתף בנו של איש העסקים קובי מימון הפעיל בתחום הנדל"ן והתשתיות, ומחזיק במניות בשותפות ישראמקו, המחזיקה במאגר הגז תמר; ורומן אברמוב, נציגו בארץ של המיליארדר ג'יימס פאקר. על פי הדיווח, אברמוב ונתניהו נסעו בסוף הבילוי לדירתו של פאקר במלון רויאל ביץ' בתל אביב. מאבטח ונהג ברכב שרד מטעם המדינה ליוו את יאיר נתניהו וחבריו ממועדון חשפנות אחד לאחר. בהמשך אמר נתניהו הצעיר " אבל אם אתה רוצה אסדר לך את… (בת זוגו אז)"מימון (צוחק) השיב לו: איך זה?.נתניהו: אני צריך לסדר לכולם את…(בת זוגו אז) אני סוגר את כל החובות.

בתגובה הרב אילאי עופרן, רב קבוצת יבנה כתב הבוקר: "יאיר נתניהו צריך להתנצל בפני חברתו לשעבר, בפני מאבטחיו, בפני אביו ואולי גם בפני העם בישראל" כך סיכמו את הדיון הבוקר באחד מערוצי החדשות.
עוסקים בלי הרף בכל מי שנפגע מהסיפור הזה, חוץ מהאדם היחיד שבאמת נפגע, בגופו, בנפשו, בשורש נשמתו. אישה אחת שלא תעלה לשידור בשום ערוץ ואף עיתונאי לא יתקשר אליה. את שמה לא נדע לעולם ואת פניה לא נכיר. זאת שחבורת הגברים ההוללת מכנה שוב ושוב "חשפנית" או "זונה".
רגע קט אחרי שהם חיללו את גופה ועשקו את נשמתה, ניצלו והשחיתו ושרטו בנפשה, הם ממשיכים לצחוק ולשמוח, בלי שמץ של בושה או חרטה ובלי קמצוץ רגשות אשם.
זו הזוועה, שם העוול. כל השאר תפל וטפל, הבל חסר חשיבות.
רק בעת האחרונה היה לנו חבר כנסת שפורסם כי סרסר לזנות, אלוף בצהל שתועד מבלה במועדון חשפנות ומנהל עמותה ידועה שהוקלט מציע שירותי זנות.
על זה צריך היה להרעיש עולמות, לקבוע תענית, לעצור את יום הלימודים או להשבית את המשק. ואם כל זה לא קרה, אז לפחות דברו היום עם הילדים או התלמידים שלכם. למדו אותם שזה לא מצחיק, לא שובב, לא גברי ובטח לא מקובל.
ספרו להם 5 עובדות חשובות. רק למש:
1. הגיל הממוצע בעולם לתחילת עיסוק בזנות הוא 14.
2. רוב הנשים העוסקות בזנות נפגעו מינית בילדותן.
3. שלושת רבעי מהנשים בזנות חוו אלימות פיזית קשה ואונס.
4. מעל 90% מהן מעידות כי היו רוצות להיחלץ ממעגל הזנות.
5. תחזיקו חזק – בישראל יש כ-12,000 נשים בזנות. קרוב למספר התושבים בעיר שבה נכתב הפוסט הזה…
הרבה שנים לא הבנתי למה רש"י מפרש שרחב הזונה הייתה "מוכרת מזונות", אבל היום זה ברור לי היטב – רש"י הבין כי הדגל המוסרי השחור הוא כה ברור וחד, עד שלא ייתכן להעלות על הדעת שזנות היא מקצוע…

 

נזכיר את תגובת יאיר נתניהו לדברים שנאמרו: "בשיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים שמוטב שלא היו נאמרים. הדברים אינם מייצגים את מי שאני, את הערכים עליהם חונכתי ואת מה שאני מאמין בו. אני מצר על הדברים ומתנצל אם מישהו נפגע מהם. הדברים שאמרתי למימון היו בגדר בדיחה לא מוצלחת והסתלבטות עליו, וכל בר דעת מבין זאת. מעולם לא התעניינתי בנושא מתווה הגז ולא היה לי שום מושג לגבי פרטיו."

תגובת משרד ראש הממשלה: "ההחלטה לאבטח את בניו של ראש הממשלה מתקבלת ע"י ועדת שרים בהמלצת ועדה מייעצת, והיא נובעת מהערכת האיומים ומן העובדה שיאיר ואבנר מזוהים בכל העולם משחר ילדותם. לראש הממשלה ולמשפחתו אין שום חלק בסידורי הביטחון הללו. הם גם אינם שותפים בסידורי ההסעה של בניו של ראש הממשלה, שגם הם נקבעים על ידי גורמי הביטחון".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר