בנק דיסקונט, תחילתה של תופעה מדאיגה?. צילום: זאב שטרן

מעשי שוד באשדוד: מי רואה את הסוף?

היד קלה על ההדק: פחות משעה לאחר שנתפס חשוד בנסיון שוד של בנק דיסקונט באשדוד, ארע הבוקר שוד נוסף בעיר. הפעם בסניף של בנק איגוד

פורסם בתאריך: 12.7.17 11:06

     

לפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה על מקרה שוד בסניף בנק איגוד באשדוד. מהמקום נמלט חשוד וכוחות משטרה עורכים כעת סריקות אחריו.בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על מקרה שוד שארע לפני י זמן קצר בבנק שברחוב שד׳ ירושלים, הוזעקו כוחות משטרה למקום והחלו בחקירת המקרה. במקביל, עורכים כוחות רבים סריקות ברחבי העיר אשדוד אחר החשוד במעשה. מפרטים הידועים בשלב זה, החשוד נכנס אל תוך הבנק כשבידיו פתק כי מדובר בשוד אותו הגיש לעובדת במקום. לאחר שקיבל לידיו סכום כסף שאינו ידוע בשלב זה נמלט החשוד מהמקום.

זהו אינו המקרה הראשון, רק אתמול סוכל נסיון שוד בנק דיסקונט באשדוד. הודות לחקירה מהירה של משטרת ישראל הביאה אמש למעצרו של חשוד בניסיון שוד בנק דיסקונט שארע אתמול בצהריים בעיר אשדוד. החשוד, 55, יובא במהלך היום להארכת מעצר בבית המשפט. פעולות החקירה הנמרצת שנעשו מיד לאחר אירוע ניסיון השוד שארע אתמול (שלישי) בשעות הצהריים בסניף בנק דיסקונט באשדוד, הביאו למעצרו הלילה של חשוד במעשה והעברתו לחקירה. בחקירתו מכחיש החשוד את המיוחס לו. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט באשקלון לטובת המשך החקירה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר