שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מכללת אשדוד ובין אוניברסיטת נבדה

במסגרת קורס יזמות במכללה יצאה לראשונה משלחת לאוניברסיטת נבדה בלאס וגאס במטרה להעניק לסטודנטים מהמכללה כלים בתחום היזמות

פורסם בתאריך: 7.1.18 11:18

     

 

לאחר תקופת מחקר ולימודים ב-UNLV, אוניברסיטת נבדה לאס וגאס שבארצות הברית, חזרו באחרונה ארצה משלחת סטודנטים מהמכללה האקדמית -SCE. המשלחת נשלחה מטעם המרכז ליזמות במכללה, EIC, ובמימון תורם יהודי מצרפת, במטרה להרחיב ולהעשיר את הסטודנטים בידע בתחום היזמות. הסטודנטים הגיעו מארבע מחלקות שונות – כימיה, בניין, מכונות וחשמל, כאשר המטרה הינה ליצור סטארט-אפ על ידי שיתוף פעולה בין-מחלקתי, הכולל ידע מכל תחומי ההנדסה.

מרינה מינץ, סטודנטית שנה ד' במחלקה להנדסה כימית שנטלה חלק בפרויקט, סיפרה: "מטרת ההתמחות בארה"ב הייתה לספק לנו כלים כיצד לבחור רעיון לסטארט-אפ בתחום הקיימות. כל אחד מהסטודנטים הצטרף לפרופ' ולקבוצת סטודנטים מקומית איתם עבדנו על מחקר שהם הובילו".

אחת לשבוע עברו הסטודנטים שיעורים ביזמות אישית עם מרצים אמריקאים מהתחום. כעת, לאחר שחזרו עם הידע והניסיון מתבקשים הסטודנטים המשתתפים בפרויקט לחשוב על סטארט-אפ אותו יקימו יחד. "במפגשים הקרובים במסגרת שיעורי היזמות נחשוב על רעיונות יצירתיים ודרכי ביצוע הנדסיים, ונממש את כל הידע שצברנו בארה"ב", סיכמה מינץ.

פרופ' יהודה חדד, נשיא המכללה האקדמית SCE: "שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת נבדה נוצר כחלק מתהליך של המכללה לשיתופי פעולה מחקריים עם המוסדות האקדמיים המובילים בתחומי ההנדסה. תחום היזמות מתאפיין בדינאמיות רבה ועל כן ישנה חשיבות רבה ביצירת קשרים עם מרכזים אקדמאים מובילים בעולם בתחום זה"

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר