הלילה: מבצע לכידת שב"חים

אמש, מחצות הלילה ועד לשבע בבוקר, נערך באשדוד מבצע לאיתור ולכידת שוהים בלתי חוקיים. במבצע נטלו חלק לוחמי סמ"ג 5 (סיור של משמר הגבול) ואנשי השיטור העירוני ובהם פקחים ושוטרים. עשרות איש נבדקו במהלך הלילה. מי שנמצא ללא אישור נעצר והועבר למשטרה

פורסם בתאריך: 4.1.18 12:56

     

מידי פעם נערכים מבצעים לאיתור ולכידת שוהים בלתי חוקיים בעיר. במבצע שנערך אתמול בלילה, מחצות ועד שבע בבוקר, פשטו 20 לוחמי סמ"ג 5 של משמר הגבול ו-12 שוטרים/פקחים מיחידת השיטור העירוני, על מתחמים ומבנים באתרים שונים בעיר, כדי לאתר שב"חים.

 

על המבצע פיקדה חלי לוי, מפקחת בשיטור העירוני, כשהיא מובילה את כל הכח לאתרים מועדים כגון: חניונים תת קרקעיים, מבנים נטושים, מרכזים מסחריים, אתרי בנייה ובנייני מגורים שבהם נעשות עבודות תמ"א 38. האנשים שנמצאו במקומות הללו נבדקו ומי שאחז באישורים כחוק שוחרר. כמו כן בוצעו בדיקות ל-5 מסיעים, לרבות אוטובוסים שהסיעו ב.מ (בני מיעוטים), ולכולם היו אישורים כחוק.

יורם בן-דוד, מנהל יחידת השיטור העירוני שהשתתף במבצע הביע את הערכתו ללוחמי סמ"ג 5 וציין לשבח את רמת שיתוף הפעולה ויעילות העבודה. הוא הודה לחלי לוי שפיקדה על המבצע כאמור ולאנשי היחידה שעשו עבודה מצויינת לאורך כל הלילה. "אנחנו נמשיך לערוך מבצעי פתע בכל פעם שנראה בכך צורך, בנוסף לעבודה השוטפת והיומיומית שעושה היחידה בכל רחבי העיר, על מנת לספק תחושת ביטחון מיטבית לתושבי העיר" אמר וציין כי כנגד אלו שנעצרו בגין שהות בלתי חוקית, תפעל המשטרה כדי למצות איתם את הדין.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר