גיטרמן. צילום: פבל

מסתמן: גיטרמן ירוץ בתמיכת לפיד

בוריס גיטרמן צפוי לחתום על הסכם עם “יש עתיד”, ולפיו “קהילת אשדוד” שבראשותו תקבל תמיכה מיאיר לפיד. בשיחות סגורות אומר גיטרמן: “חייבים להיאבק בהתחרדות”

פורסם בתאריך: 6.1.18 11:01

     

מגעים מתקדמים בין “קהילת אשדוד” בראשות סגן ראש העירייה בוריס גיטרמן ובין מפלגת “יש עתיד” בראשות יאיר לפיד על שיתוף פעולה: לפי המסתמן ואם לא יהיו שינויים ברגע האחרון, ההסכם ייחתם בימים הקרובים ויכלול תמיכה של “יש עתיד” בתנועה של גיטרמן בבחירות המוניציפאליות בעוד פחות מ-10 חודשים. בתמורה גיטרמן ואנשיו יסייעו ללפיד לגרוף קולות בבחירות לכנסת, שמועדן עדיין אינו ידוע.

יאיר לפיד. צילום: אוליבייה פיטוסי

בשיחות סגורות מסביר גיטרמן שהגורם העיקרי לחיבור בין הצדדים הוא הקרבה הרעיונית בסוגיות של דת ומדינה: “חייבים להיאבק בהתחרדות של העיר”, אמר לכמה אישים.

גיטרמן היה שנים רבות בליכוד. אולם מאז שבבחירות האחרונות לכנסת ראש הממשלה נתניהו מינה את יריבו שמעון (סניה) כצנלסון לראש מטה העולים, הוא, גיטרמן, סירב לעבור על כך לסדר היום. בשיחות עם מקורביו הוא נשמע אומר כך: ”דרכינו נפרדו אחרי שהם תקעו לנו סכין בגב”.

 

במערכות בחירות קודמות שילב גיטרמן ברשימתו למועצה גם יוצאי ברי המועצות לשעבר וגם יוצאי עדות אחרות. הפעם הוא נחוש ללכת על רשימה של עולי חבר העמים בלבד, ובראשה הוא ומאיה סלוצקי, לאחר שנחל אכזבה מהניסיונות הקודמים ובין השאר מהחבירה שלו לאלון חסן בבחירות האחרונות שלא עלתה יפה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר