הפוסט המקורי

שירת הסטיקר – הגרסה האשדודית

תנועת אנונימוס למען זכויות בעלי החיים יצאה במחאה כנגד עיריית אשדוד. הסיבה: דוחות על סך של 10,925 בגין סטיקרים שהודבקו ברחבי העיר. לטענתם הם לא עומדים מאחורי המעשה, ואף מתנגדים לכך נחרצות. עיריית אשדוד בתגובה: "מקרה חמור של ונדליזם. רצון התושבים הוא אפס סובלנות כנגד עברות הפוגעות במרחב הציבורי"

פורסם בתאריך: 3.1.18 21:01

     

קיר הפייסבוק של עיריית אשדוד הוצף היום בשיתופים לפוסט הבא של פעיל תנועת אנונימוס- למען זכויות בעלי החיים :
"יודעים איך תומכת עיריית אשדוד בפעילות זכויות בעלי חיים בשטחה?
מתן אישורים? פרסום הפעילות? סיוע כלשהו? אל תגזימו.
אבל הם כן ישמחו לשלוח לנו 23 קנסות (!) שונים, כל אחד על סך 475 ש"ח על מדבקות שהודבקו על רמזורים או עמודי תאורה. החלק הנחמד בסיפור הזה הוא שאנחנו לא הדבקנו שום דבר, הפעילים שלנו יודעים שלא מדביקים סטיקרים במקומות שלא מיועדים לכך ואמרו שאין להם קשר לזה.
כשהסברתי לעיריית אשדוד שכל אחד יכול היה להדביק את הסטיקרים האלה, ושיש אזהרה באתר שלנו להדביק אותם רק במקומות המיועדים לכך זה לא עניין אותם. עדיף להטפל לעמותה התנדבותית למען בעלי חיים ולשלוח להם קנסות בשווי 10925 ש"ח.
וגם – חס ושלום שאשדוד שדרך שעריה נכנסים מדי שבוע המשלוחים החיים לישראל ללא מפריע, תאפשר לכמה סטיקרים נגד משלוחים חיים להופיע על כמה עמודים בעיר. מסעות מוות שכרוכים בהתעללות קיצונית? אין בעיה. אנחנו מותחים את הגבול בסטיקרים.
פשוט בושה שעירייה מתנהלת ככה. אשדוד, תתעוררו! תתחילו לקדם חמלה לבעלי חיים בעירכם במקום לתקוע מקלות בגלגלים לארגוני בע"ח!"

הפוסט המקורי

לאור המקרה פנינו לקבלת תגובה מעיריית אשדוד וזו הגיעה במהירות:"מדובר במקרה חמור של ונדליזם וזלזול בוטה במרחב הציבורי, ע"י הדבקה של עשרות פרסומים על גבי עמודי תאורה לאורך שדרות בני ברית. לאור כך, ולפנים משורת הדין, ניתנו התראות בלבד ודרישה לנקות את העמודים תוך פרק זמן מסויים. משלא בוצע הניקיון הונפקו דוחות כחוק.

במחלקת הפיקוח נמסר כי חברי העמותה המדוברת פנו אל המחלקה וטענו שלא הם הדביקו את הפרסומים. על כן ניתנה להם האפשרות להעביר פרטים של מי שעשה זאת כדי שנוכל להסב את הדוחות למדביק האחראי. עד כה טרם נמסרו פרטי המדביק.

הפיקוח העירוני מופקד על שמירת הסדר והניקיון במרחב הציבורי, בהתאם לחוקי העזר העירוניים. לצערנו יש כאלה הנוטלים לעצמם את החירות לנהוג במרחב הציבורי בצורה לא ראויה ולמורת רוחם של התושבים. מדיניות העירייה משקפת את רצון התושבים לסדר וניקיון ולאפס סובלנות כנגד עברות הפוגעות במרחב הציבורי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר