"הוא היה נראה במצוקה, פעלתי לפי הנחיות החברה ודיווחתי על האירוע" צילום:דוברות הנמל

מבצע צב: עובדי הנמל חילצו צב ים במצוקה

עובד נמל ערני הבחין אמש בצב ים שהתקשה לשחות נגד הזרם. בתום שיתוף פעולה בנמל, הצליחו לחלצו בשלום והוא הועבר להמשך טיפול בבית החולים לצבי ים במכמורת. "חשוב שנדע לשמור על הים ועל סביבת העבודה שלנו, זו האחריות שלנו"

פורסם בתאריך: 1.1.18 19:57

     

עובדי נמל אשדוד הצילו אמש (שני) את חייו של צב ים שהיה במצוקה, כשניסה לשחות נגד הזרם ללא הצלחה, באזור הרציפים 6-5 בנמל. צב הים, חיה שמצויה בסכנת הכחדה, הועבר להמשך טיפול בבית החולים לצבי ים במכמורת.

אלישע אטיאס, סוור הנמל, איתר את הצב מול הרציף כשהבחין בתנועה חשודה במים. כשעקב אחריה, הבין שמדובר בצב ים שלא התגבר על הסחף בבריכת העגינה הצמודה לרציפים. הסוור ביקש ממנהליו לעצור את העבודה עד לחילוצו של הצב.

אטיאס, יחד עם דרור סופר שמשמש כמפקח איכות הסביבה בנמל, פעלו עם מחלקת הביטחון של הנמל וצוות של רשות הטבע והגנים והצליחו למשות את הצב מהמים. "הוא היה נראה במצוקה, פעלתי לפי הנחיות החברה ודיווחתי על האירוע", סיפר אטיאס.

"כשירדתי מהמשמרת, שמחתי מאוד לשמוע שהצב הועבר לטיפול. חשוב שנדע לשמור על הים ועל סביבת העבודה שלנו, זו האחריות שלנו", אמר אטיאס. סופר מצדו הוסיף כי "הצב היה נראה מותש, תנועותיו היו מוגבלות. לא ידענו איך להוציא אותו בתחילה, כי בריכת הנמל נמוכה מהגובה ברציף. האירוע הזה עשה לי את השנה, זו תחושה נפלאה להיות שותף להצלת בעל חיים בסכנת הכחדה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר