מפעל טבע מדיקל אשדוד. צילום: דור גפני

המשבר בטבע: נפתח קו סיוע לעובדי 'טבע'

הוקם מערך טלפוני לסיוע והכוונה, בחינם, עבור עובדי טבע. צביקה גולדברג, מנכ"ל בעצמי: "בתוך הסערה והמאבק על מקור פרנסתם, עובדי טבע זקוקים לכתובת מקצועית שלא עסוקה בחיפוש אשמים ובפרשנויות אלא רואה אותם ומסייעת להם, בהתנדבות מלאה"

פורסם בתאריך: 25.12.17 11:04

     

ארגון 'בעצמי' (עמותה חברתית ללא כוונת רווח) הפועל לשילוב ולקידום בתעסוקה של אוכלוסיות מעוטות-הזדמנויות, מקים מערך סיוע מיוחד, המופעל בהתנדבות, עבור עובדי טבע. למערך התנדבו רבים מעובדי הארגון במטרה להעניק לעובדי טבע, המצויים במצב של אי וודאות תעסוקתי, תמיכה והכוונה בנושאים הבוערים, ביניהם – התמודדות בעת משבר תעסוקתי, בחינת האפשרויות התעסוקתיות העומדות בפניהם, בירור הזכויות להן הם זכאים, חיבור לגורמי סיוע, הכוונה תעסוקתית ומתן כלים לחיפוש עבודה עבור מי שיהא מעוניין בכך.

 

השירות הייעודי לעובדי טבע מבוסס על קו הסיוע הטלפוני "תעסו-קו" המופעל ע"י בעצמי בשנים האחרונות, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של עובדי טבע בזמן זה, ותוך הרחבה של שעות פעילותו ותגבור צוותי המתנדבים ועובדי הארגון. הפונים לקו הסיוע יזכו לתמיכה והכוונה שיינתנו בחינם על ידי עובדי ומתנדבי "בעצמי", כולם אנשי מקצוע מיומנים ומומחים בתחומי התעסוקה, ביניהם: פסיכולוגיה תעסוקתית, עבודה סוציאלית תעסוקתית, ניהול משאבי אנוש, אימון תעסוקתי ועוד.

"רבים מאיתנו עסוקים בימים האחרונים בשאלה מה תפקידנו החברתי כשבחוץ מתחוללת סערה, ואלפי עובדים – הפעם מחברת טבע – מאבדים בטחון כלכלי ומקור פרנסתם בסיכון", מסביר צביקה גולדברג, מנכ"ל ארגון 'בעצמי'. "ברור שיש תפקיד ואחריות מרכזית קודם כל לחברה המפטרת, יש תפקיד ואחריות לממשלה ולהסתדרות, אבל אם יש לנו, ארגון 'בעצמי', יכולת, ניסיון ורצון, אז גם לנו יש תפקיד ואחריות לעזור כיום לכל מי שחושש לעתידו. בתוך הסערה והמאבק על מקור פרנסתם, עובדי טבע זקוקים לכתובת מקצועית שלא עסוקה בחיפוש אשמים ובפרשנויות אלא רואה אותם ומסייעת להם, בהתנדבות מלאה, בהתמודדות עם הקשיים והאתגרים העומדים בפניהם", הוסיף.

 

הארגון מזמין את כל עובדי טבע החשים במצוקה, בסכנת פיטורים, או בהתלבטות לגבי המשך דרכם

לפנות ל"בעצמי" בטל': 2119* 
ניתן לפנות גם במייל ל – 
[email protected] 

או דרך עמוד הפייסבוק: בעצמי

וצוות המתנדבים יחזור לכל פונה תוך זמן קצר.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר