גיא שטיינפאייר ז"ל. התמונה באדיבות המשפחה
גיא שטיינפאייר ז"ל. התמונה באדיבות המשפחה

בשעה זו מתקיימת הלווייתו של הנער גיא שטיינפאייר שהתחשמל למוות

חבריו של גיא מתקשים לעכל את האסון: "היית חבר טוב, עכשיו אתה מלאך. תמיד תישאר בן 14"

פורסם בתאריך: 11.7.17 00:15

     

הותר לפרסום כי הנער שהתחשמל למוות אתמול על גג בניין באזור המרינה מאשדוד הוא גיא שטיינפאייר, תושב העיר בן 14.5, תלמיד בית הספר מקיף א' לתעופה וחלל. הלווייתו תתקיים היום (שלישי) בשעה 11 בבית העלמין באשדוד.

גיא שטיינפאייר ז"ל

אמו של גיא, אמרה לאחר האסון : "את הטענות אני אגיד בבית משפט, כי פתחו חקירה פלילית ברשלנות, והייתה רשלנות. אבל עכשיו מה שאני רוצה לומר, לכל האימהות, זה שישמרו על הילדים שלהן, שלא יוותרו על מבט וליטוף כי זה יכול להיות מבט אחרון וליטוף אחרון".

כאמור,  ביום ראשון  בערב התקבל דיווח במד"א על נער שהתחשמל למוות  כאשר טיפס על גג בניין ברחוב אקסודוס בעיר. מהחקירה עולה כי הנער ניסה לטפס על המעקה כדי להשיג תצפית טובה יותר, אולם אז הוא החל לאבד שיווי משקל, וניסה לאחוז בשני עמודים שהיו שם. כאשר עמוד אחד משמש לתאורת חירום למטוסים והעמוד הנוסף שיך לצלחת לוויינית (אנטנה). מסיבה לא ברורה היה חשמל חי וחשוף והנער התחשמל למוות. חברו שניסה להציל אותו באמצעות משיכת חולצתו, לא נפגע. המשטרה בודקת חשד לרשלנות. כבר החלו תשאולים של חברת האחזקה וועד הבית וחבריו של הנער ששהו איתו בזמן המקרה.

חבריו של הנער ששהו עמו בגג הבניין, הספיקו לתעד את חברם דקות לפני האסון, זהו למעשה התיעוד האחרון:

צוותים של מד"א שהוקפצו למקום מצאו את הנער, שאינו מתגורר בבניין המגורים והחלו לטפל בו. לאחר פעולות החייאה נקבע מותו. דניאל דרובישבסקי, חברו של הנער שמתנדב במד"א סיפר: " קיבלתי קריאה במוקד הכוננים של מגן דוד אדום על ילד בן 15 מחושמל מחוסר הכרה. תוך 5 דקות הגעתי למקום. כשהגעתי הבנתי שמדובר בילד בן 14 והתחילו פעולות החייאה מתקדמות ובאמצע החייאה אני מנסה להסתכל על הפנים ומנסה לדעת אם זה הוא או לא היה קשה לזהות אותו, וזיהיתי אותו לצערי… ובסוף הפראמדיק קבע את מותו. חבר נוסף של המשפחה מספר על ילד שקט, אחראי בן למשפחה טובה שעלתה ארצה מאוקראינה. "אני לא מאמין, לא מאמין שזה קרה לילד הזה. ילד טוב. הכי טוב ואחראי מאד". והוסיף :"בנסיבות המקרה, מישהו חייב לתת על זה חשבון, איך זה קרה?", ואכן שאלות רבות, נכון לרגעים אלו נותרות ללא מענה.

פראמדיק מד"א שמוליק הרטמן סיפר: "עלינו לגג בניין בן 20 קומות, ראינו על הגג נער שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם סימני התחשמלות על גופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי. לאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ממשטרת ישראל נמסר:  "כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו בחקירת נסיבות המקרה ומפרטים ראשוניים עולה כי הנער שהה ככל הנראה עם מספר חברים על גג הבניין. מסיבה שאינה ברורה הנער ניסה לטפס על עמוד שהתברר כי מוזן במתח וכתוצאה מכך איבד הנער את הכרתו ונפל לאחור. כוחות רפואה שהגיעו אף הם למקום ביצעו פעולות מצילות חיים אך כעבור ניסיונות רבים קבעו את מותו. גורמי החקירה של משטרת ישראל שנמצאים במקום החלו באיסוף עדויות ובביצוע פעולות החקירה הנדרשות.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר