בתמונה: שופט בית המשפט העליון, ד"ר יורם דנציגר עם נשיאת בית המשפט המחוזי בבאר שבע, השופטת רויטל יפה כ"ץ, מנכ"לית מחוז הדרום בלשכ עורכי הדין, עו"ד שרון בירון מרקוביץ ויו"ר ועד מחוז הדרום בלשכת עורכי הדין, עו"ד דני אליגון. צילום: דוברות לשכת עורכי הדין

יש דין ויש דיין: הכנס השנתי של לשכת עורכי הדין – מחוז הדרום

שופט בית המשפט העליון, ד"ר יורם דנציגר, חברת הכנסת קארין אלהרר, נשיאות בתי המשפט במחוז הדרום ושופטים השתתפו בכנס ה-12 של מחוז דרום בלשכת עורכי הדין בים המלח

פורסם בתאריך: 17.12.17 15:18

     

הכנס ה-12 של מחוז דרום בלשכת עורכי הדין שהתקיים בסוף השבוע האחרון בים המלח עמד בסימן הכרזתו של שופט בית המשפט העליון, ד"ר יורם דנציגר, על כך שהרשעת רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה ז"ל "מעוררת בי תחושת חוסר נוחות", ובהצהרתה של חברת הכנסת קארין אלהרר מסיעת "יש עתיד" על כך ש"מתהפכת לי הבטן מעיתוי פירסום חקירת ביטן יממה לפני ההצבעה הצפויה על חוק ההמלצות".

בכנס שאורגן ע"י יו"ר ועד מחוז הדרום בלשכת עורכי הדין, עו"ד דני אליגון ומנכ"לית מחוז הדרום, עו"ד שרון בירון מרקוביץ התקיימו חמישה מקצועיים שעסקו בין היתר בתופעת לשון הרע בתיקי משפחה, בשאלת הספק הסביר בהכרעה במשפט הפלילי ובחוק חדלות פירעון החדש. בין המושבים הרצה שופט בית המשפט העליון, ד"ר יורם דנציגר, על סוגיית הכרעת הרוב במשפט הפלילי ועורר מחדש את הסערה סביב הרשעתו של רומן זדורוב ברצח תאיר ראדה ז"ל.

במושבים נטלו חלק גם נשיאת בית המשפט המחוזי באר שבע, השופטת רויטל יפה כ"ץ ונשיאת בתי משפט השלום בדרום, השופטת אבירה אשקלוני ששוחחה עם שלושה שופטים מהמחוז על המעבר מעריכת דין לשפיטה. במהלך המושב דיבר השופט תומר אמינוב מבית המשפט השלום באילת על ההתמודדויות עם השיפוט בעיר קטנה.

בין לבין נהנו מאות באי הכנס מהופעותיהם של הסטנדאפיסט אורי חזקיה ונמרוד הראל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר