חשש כבד. דנית דנה

"אני אמורה ללדת ממש בימים אלו עם חשש גדול שאין לי לאן לחזור"

כך אומרת דנית דנה שעובדת ב"טבע מדיקל" אשדוד. העובדים במפעל יפגינו מחר בבוקר במקום וכבר החלו להחתים על עצומה נגד מכירתו וסגירתו

פורסם בתאריך: 16.12.17 20:14

     

 

עובדי חברת טבע באשדוד שיפגינו מחר בבוקר מחוץ למפעל החלו לחתים על עצומה מקוונת נגד מכירתו וסגירתו: https://www.atzuma.co.il/tevaashdod

באתר של ענקית התרופות באשדוד "טבע מדיקל" המעסיק קרוב ל-250 עובדים יש מפעל – לייצור אינפוזיות, עירויים, דיאליזות, סירופים (כמו אקמול וסימפוקל) וטיפות (אלרין לדוגמא) וחומר חיטוי לבתי חולים – וגם בית מרקחת להכנת תרופות לחולי סרטן (רוקחיות).

מפעל טבע מדיקל אשדוד. צילום: דור גפני

עובדים רבים בחברת טבע החליפו את תמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק לתמונה שבה מופיעה המילה "טבח" לפי משלב האותיות של "טבע".

"התחושה היא של הלם מוחלט מאז הבשורה", אמרה ל"כאן דרום" דנית דנה (אלדר), שעובדת בטבע אשדוד. "אני מתקשה לעכל שבגלל טעות ניהולית אלפי אנשים ילכו לרחוב. לפני כחצי שנה יצאתי לשמירת הריון, בידיעה כי אני חוזרת לקרקע בטוחה, צפויה ללדת ממש בימים אלו עם חשש גדול שאין לי לאן לחזור. לא נתפס שחברת ענק שעבדה ותמשיך לעבוד עושה מהלך של כמעט התנתקות מהמדינה שבה יוסדה", הוסיפה דנה.

 

לנוכח החלטת חברת טבע לבצע פיטורים המוניים של רבע מעובדיה ואולי יותר, מתגברת ומחריפה הביקורת הציבורת נגד התנהלות ראשיה בשנים האחרונות. אחד הצעדים שנחשבים לכאלה שהביאו לקריסה הוא רכישת חברת "אקטביס" בסכום שנע בין 37 ל-40 מיליארד דולר!

בעקבות המשבר בטבע והפיטורים ההמוניים הכריזה ההסתדרות על שביתה כללית במשק מחר למשך חצי יום. משרדי ממשלה, רשויות מקומיות ועוד שורה של מקומות עבודה ישבתו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר