תור ההתנצלות: המתנדב הסדרתי איציק איטח ופקחית השיטור העירוני מוריה כהן

(וידאו) יאללה סולחה: איציק איטח מכה על חטא ומבקש סליחה מהפקחית מוריה

שנתיים וחצי לאחר שתקף אותה במלים קשות ועשה לה "שיימינג" ברשת, איטח מפרסם היום סרטון התנצלות בפני פקחית העירייה מוריה כהן. בכך צפוי להסתיים הסכסוך המשפטי בין הצדדים. איטח אגב צפוי לקבל בקרוב את 'אות המתנדב' מהעירייה

פורסם בתאריך: 11.12.17 16:40

     

מודה ועוזב ירוחם: לפני כשנתיים בל"ג בעומר שנת 2015 העלה הפעיל החברתי שכבר הפך לאושיית רשת אשדודית איציק איטח סרטון "שיימינג" בעקבות קבלת דו"ח מפקחית העירייה מוריה כהן בעקבות הקמת רעש סמוך לחוף הים. הוא פרסם פוסט ותקף אותה בצורה קשה ובוטה.

מתן הדו"ח הלא מוצדק לטענתו הוביל לחילופי האשמות ואמירות קשות מצד איטח שתקף את הפקחית, זו מצדה השיבה בתביעות לשון הרע בגיבוי ומימון עיריית אשדוד.

מצד שני, ובאופן אירוני למדי אותו הגוף – עיריית אשדוד מבקשת להעניק לאיטח את אות יקיר העיר הודות לפעילותו התנדבותית יוצאת הדופן, מה שיצר מבוכה לא קטנה.

פקחית עיריית אשדוד, מוריה כהן

לבסוף הוחלט על התנצלות פומבית של איטח מה שיביא לסיום התביעה וסוף לסיפור.

וכן היום אלפי חבריו ועוקביו של איטח נחשפו לסרטון ההתנצלות בו אומר איטח "עשיתי מעשה שלא ייעשה" אומר איטח ומוסיף "פגעתי במוריה כהן שרק ביצעה את תפקידה. אני מבין כיום כי טעיתי ואין זו הדרך. אני מבקש להתנצל בפני מוריה כהן ומשפחתה".

 

"זו לא בושה לבקש סליחה", אמר איטח ל"כאן דרום" והוסיף: "מותר להודות שטעיתי. שמח על קבלת יקיר העיר, זה באמת כבוד גדול עבורי. אני שמח לשים את הסיפור הזה מאחוריי ומתרכז בעשייה. להפיץ טוב. שני הצדדים יצאו מרוצים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר