צילום: יח"צ נמל אשדוד
צילום: יח"צ נמל אשדוד

ההחלטה של נמל אשדוד שתחסוך מעל ל-4 מיליון ש"ח בשנה

ועדת כוח אדם בראשות יו"רית הדירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור, אישרה שורה של צעדים שישפרו את המוכנות לתחרות המתעצמת בנמלים בתוכם אושר הסכם חדש, במסגרתו יעבור הנמל מאחסנה בגובה של עד שלוש מכולות, לגובה של עד 5 מכולות ריקות. התרומה של אחסנה בגובה 5 מכולות הוא מעל ל-4 מיליון שקל בשנה

פורסם בתאריך: 3.12.17 15:52

     

ועדת כוח אדם של דירקטוריון חברת נמל אשדוד, בראשות יו"רית הדירקטוריון אורנה הוזמן בכור, אישרה הסכם חדש, במסגרתו יעבור הנמל מאחסנה בגובה של עד שלוש מכולות, לגובה של עד 5 מכולות ריקות. סך התרומה של אחסנה בגובה 5 מכולות הוא מעל ל-4 מיליון שקל בשנה. העלייה לגובה אחסנה של חמש מכולות תאפשר קליטת כ- 15,000 מכולות ריקות נוספות בשנה. תחזית המטענים מראה גידול עקבי של 4% בסיגמנט של מכולות ריקות, המהווים גידול כללי של כ-15 אלף מכולות ריקות בשנה.

אורנה הוזמן-בכור
צילום: רונן אקרמן

כחלק מההערכות לביצוע ההסכם נמל אשדוד ישנה את תצורת הערוגות של המכולות הריקות. העבודה במשמרת ב' בנמל תותאם לצורכי העבודה, כך שבחלקה הראשון של המשמרת, בה יש עומס והיקף עבודה רב בשל מספר משאיות גבוה – יהיו יותר עובדים מאשר בסוף המשמרת. כך יבנה מהלך שישיג אופטימיזציה בשיבוץ המפעילים בעורף, במשמרת ב' , תוך התאמת המשאבים לצרכי העבודה שתשפר את רמת השירות. כמו כן, ההסכם מאפשר גמישות ניהולית והגדלת פוטנציאל מיצוי השעות הנוספות על ידי שיבוץ מפעילי גורר לחצאי משמרות נוספות במשמרת ב'. מהלכים אלו יבטיחו בין השאר, תנועה רציפה של משאיות בשערי הנמל גם בזמני העומס.

ההערכות החדשה תאפשר לנמל אשדוד לקלוט עוד כ-15 אלף מכולות ריקות מידי שנה, מה שיאפשר ללקוחות להכניס יותר מכולות, ויבטיח תנועה רציפה של המשאיות בשערי הנמל גם בזמן העומס. יעילות העבודה בנמל תשופר באופן משמעותית ותיערך אופטימיזציה בשינוע מטענים וזרימה רציפה של משאיות בכניסות לנמל.

אורנה הוזמן בכור יו"רית דירקטוריון חברת נמל אשדוד מסרה כי :"הנמל מתחיל בצעדים ראשונים בהיערכותו לתחרות המתקרבת, ומפנה שטחים ע"י עליה לגובה. תהליך העלייה לגובה יביא לשיפור הקצאת המשאבים לצורך מתן שירות איכותי ללקוח. אנחנו ממשיכים להציב את צורכי הלקוח במרכז ופועלים לשיפור מתמיד של מערך שירות הלקוחות ומיצוב הנמל כשחקן תחרותי ואסטרטגי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר