יצחק דרי

הסדר טיעון חלקי עם יצחק דרי

יצחק דרי הודה בעובדות כתב האישום המתוקן המייחס לו עבירות של שוחד והפרת אמונים, אך לא הודה שעבר על החוק. הנימוק שלו: פעל בהתאם לייעוץ משפטי שקיבל מעו”ד מור כהן

פורסם בתאריך: 30.11.17 17:34

     

הפרקליטות הגיעה להסדר טיעון חלקי עם חבר המועצה לשעבר יצחק דרי, שהואשם בפרשת השחיתות בעיריית אשדוד, שבה עומדים לדין נבחרי ציבור ויזמי נדל”ן. לפי כתבי האישום שהוגשו, הנבחרים קידמו לכאורה פרויקטים של יזמים וקבלנים באשדוד בתמורה לשוחד.

על פי ההסדר שהושג לפני ימים אחדים, משפטם של דרי וחברת כדגל יופרד ממשפטם של נאשמים נוספים בתיק, ובהם ממלא מקום ראש העירייה לשעבר עמרם כנפו.

עמרם כנפו. צילום: אורי קריספין

בהתאם להסדר, הוגש כתב אישום מתוקן נגד דרי וחברת כדגל והוסכם שהם יודו בעובדותיו, אך יטענו שיש לזכות אותם בטיעון של טעות במצב משפטי, ולפיו הסתמכו על יעוץ משפטי שקיבלו מעו”ד מור כהן.

בהסדר נקבע שהנאשמים מודים שהמעשים אסורים וש”אלמלא היו מסתמכים על עצתו של עו”ד כהן, הם היו מקיימים את העבירות המיוחסות להם בכתב האישום”, כך נכתב בהודעה שנמסרה לבית המשפט, ועליה חתומים הפרקליט עו”ד שלום שיפר, הסנגור עו”ד פרופ’ רון שפירא והנאשם יצחק דרי.

כתב האישום המתוקן מייחס לדרי ולכדגל עבירות של לקיחת שוחד והפרת אמונים.

פרקליטות מחוז דרום. צילום: משרד המשפטים

בדיון שנערך בבית המשפט המחוזי בבאר שבע ב-20 בנובמבר הוגשה הודעה על ההסדר. עו”ד שפירא אמר: “אני טוען כי המעשים עצמם בוצעו, אולם בהסתמך, לשיטתנו, על עצת עו"ד לא מתקיים היסוד הנפשי”.

דרי עצמו אמר בבית המשפט: “אני מודה בעובדות כתב האישום, אינני מודה בעבירות”.

אישור הסדר הטיעון טעון את אישורו של בית המשפט.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר