גוזל. צילום: דור גפני

שנת הבחירות החלה: גוזל וביטון נפגשו

אלעד גוזל החליט לרוץ למועצת העיר, ומישל ביטון כבר הודיע על כך שיוביל רשימה שתתמודד בבחירות. בימים האחרונים הם נועדו ודנו באפשרות לשתף פעולה

פורסם בתאריך: 20.11.17 15:39

     

פעיל הציבור אלעד גוזל מאשדוד, שאת דבר כוונתו להיכנס לחיים הפוליטיים המקומיים חשפנו כאן לפני שבועות מספר, החליט שהוא אכן מתמודד על מקום במועצת העיר.

גוזל, בן 32, גרוש ואב לפעוטה בת שנתיים, הוא מחסנאי בחברת טבע, מוכר לרבים בעיר בתור מי שהקים ומנהל עמותת חסד בשם “בשמחה ובאהבה” ואחיין של שגיא גוזל ז”ל, מייסד עמותת “שגיא ויעקב” המוכרת לרבים בעיר.

גוזל: “לאחר המון התלבטויות החלטתי לרוץ למועצת העיר אשדוד בבחירות הקרובות שייערכו בעוד פחות משנה. כרגע אני פועל בצורה עצמאית, אבל עד לבחירות הרבה דברים יכולים להשתנות”.

בינתיים הוא כבר הספיק להיפגש עם מישל ביטון מנמל אשדוד, שהודיע גם הוא על כך שהוא יתמודד בבחירות למועצה. “נפגשנו, ויש לא מעט נקודות השקה משותפות. הייתה שיחה חיובית ובודקים לגבי ההמשך”, מסר ביטון השבוע.

מישל ביטון

גוזל: “אם יודעים שנפגשנו, זה מראה שאנחנו מעניינים את הציבור. כפי שידידי מישל אמר, הייתה שיחה חיובית, ובמידה ונחליט על הליכה משותפת, נשתף פעולה, אך גם אם נתמודד בנפרד, אני מאוד אשמח לראות אותו במועצה”.

אבל מה קורה בעניין הבחירות לראשות העיר?

גוזל: “התנועה שלי לא תביע תמיכה באף מועמד לראשות, ניתן לכל בוחר לבחור לפי שיקול דעתו”.

 

האם אתה מסכים שאשדוד מתחרדת?

“בתור מי שמעורה בעולם החרדי, אבל מכיר היטב גם את העולם החילוני – אני הרי חזרתי בתשובה כנער בכיתה ט’ – יש ביכולתי לתרום ולגשר על הפער המעמיק בין שני הציבורים בעיר שלנו. לדעתי העיר איננה מתחרדת, זה קצת כמו אם היית שואל בשנות ה-90, כשהגיע הגל הגדול של העולים מחבר העמים, אם העיר הופכת לרוסיה הקטנה".

אם תתמודד ברשימה עצמאית, אתה מתכוון לשלב אישה בצמרת הרשימה?

“חד משמעית כן”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר