מנכ"ל "החברה לתיירות באשדוד בע"מ", עופר דרי, אתמול בכנס. צילום: חן בוקר

חדש באשדוד: כנס תיירנים

אטרקציות תיירות חדשות, פיתוח תשתיות, וגם הגברת שיתוף הפעולה והשקעה בקידום עסקים, הנגשת המידע והאתרים ופיתוח התוכן התיירותי למבקרים בעיר "החברה לתיירות באשדוד בע"מ", במפגש ראשון מסוגו עם בעלי העסקים ונותני שירות בתחום התיירות בעיר

פורסם בתאריך: 20.11.17 14:59

     

אתמול, (יום א'), התקיים בבית האמנים ע"ש אריה קלנג, "כנס תיירנים" ראשון מסוגו, מטעם "החברה לתיירות באשדוד בע"מ", שמטרתו להציג בפני בעלי העסקים בתחום התיירות את תכניות החברה לשנים הבאות, וכן ליצור מנגנון של שיתוף-פעולה בין כל העוסקים בתחום. כל זאת, כדי לקדם את האינטרסים המשותפים לעידוד התיירות המבקרת בעיר.

באי הכנס היו בעלי עסקים בעיר – מתחום המלונאות, האוכל, השייט ותחום הפנאי, אשר זכו לשמוע הרצאות מפי גורמי מקצוע שונים: סמנכ"לית משרד התיירות, מינה גנם, אשר סיפרה על תכניות המשרד לפיתוח תחום המלונאות, מחבר ספרי התיירות, מיכאל שיחור-על הפוטנציאל התיירותי הקיים בעיר, שי חיון, הרצה על "שפת המיתוג" החדשה במסגרת מהפיכת התיירות העתידית בעיר, תמר קוכנר-על היבטים שונים בפיתוחה של תכנית האב לתיירות באשדוד, וכן קיבלו כלים מקצועיים, שימושיים מאורנה בן חיים, אשר בבעלותה משרד ליחסי ציבור ומליאת כהן-בינט, מומחית לקידום עסקים ברשתות החברתיות.

באי הכנס אתמול. צילום: חן בוקר

 

מנכ"ל החברה לתיירות באשדוד, עופר דרי, סקר בפני הנוכחים את מהפיכת התיירות אותה מוביל בשנים האחרונות הממונה על התיירות וחבר מועצת העיר משה דנינו, ומנה את שורת הפרויקטים והאטרקציות התיירותיות העתידות להפוך את אשדוד לעיר תיירותית, תוך ניצול יתרונותיה כעיר נמל על חוף הים, התהוותה כמעצמה קולינארית אזורית וארצית כאחד, בעוד הרכב האוכלוסייה המגוון תורם את נכסיו התרבותיים.

עופר דרי: "לצד פיתוח מיזמי תיירות, בכוונת החברה לשים דגש על עידודם והדרכתם של בעלי עסקים מקומיים נותני שירותים בענף התיירות ויזמים בתחום המלונאות, תוך יצירת "מסלול ירוק" בהתנהלותם אל מול הרשויות השונות, שכלול מערך השיווק והנגשת המידע התיירותי למבקרים השוהים בעיר (בשלל שפות), ועוד השקעות רבות בתחום התוכן".

בחלקו השני של הכנס, התקיים "שולחן עגול" במהלכו בעלי העסקים הציגו עצמם ואת השירותים אותם הם נותנים, וכן העלו נקודות שונות לשיפור שיתוף-הפעולה ביניהם לבין הרשות המקומית.

כהמשך לכנס שנערך, יוקמו בשלב הבא פורומים של בעלי העסקים השונים, כדי ליצור מנגנון אשר ישתף מידע ופעולה באופן רציף בין הרשות המקומית לבעלי העסקים, לטובת שיפור השירות וחוויית הביקור של האדם המבקר בעיר.

אם כך, ניתן לסכם ולומר כי, לאחר שנים רבות, בהן הועלו טענות להזנחתם של בעלי העסקים בעיר, העוסקים בתחום התיירות, בשנה האחרונה, "החברה לתיירות באשדוד בע"מ", מנסה להרים את הכפפה כדי לסייע לבעלי העסקים, ובכך בעצם למנף את הפאן התיירותי בעיר על כל המשתמע מכך.

ליאור טליאס, בעליו של מלון הבוטיק, "סור לה מאר": "החבר'ה בתיירות אשדוד מאוד מאוד רציניים. קודם-כל, זאת הפתעה מבחינתי, שחברה בת של העירייה, מסייעת לבעלי העסקים. זה ממש הפתעה. אם זה מתחיל בברוך (עופר) דרי, שהייתי צריך אותו לכמה דברים, לגבי פרוייקט אחר שאני רוצה לעשות, אז הוא ישר ניסה לסייע ולבדוק. אם זה ביום-יום, אם אתה צריך מפות של העיר, ואם אתה צריך מדריך שיבוא למלון וייקח את התיירים לסיור ברחבי העיר, והכל מתקתק בואי נגיד ככה. גם ברוך, גם אירמה, גם כמובן יוני. זאת האמת. באמת, הם עובדים בצורה יפה מאוד ומכל הלב".

אבי אביטל, בעליה של מסעדת "רונג'אן": "הם תורמים הרבה. הם מנסים, בכל אופן. רק לאחרונה, הם עשו את פסטיבל "עמים וטעמים", הם מנסים להביא לפה כמה שיותר תיירים, בשנה האחרונה, הפעילות שלהם ענפה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר