צילום: ארכיון מד"א

משפחתו של זיו שנפצע קשה בתאונת האופניים הלילה: "התפללו לרפואתו"

זיו, נער בן 15 נמצא כעת במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם עם פגיעה בעמוד השדרה לאחר שנפל מאופניים במהלך תאונה שהתרחשה בסמוך לפארק הסיטי בעיר. משפחתו מבקשת: "התפללו למענו- השם לתפילה - זיו בן מגי"

פורסם בתאריך: 19.11.17 06:51

     

בשעה 01:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על נער כבן 15 שנפל מאופניים כשרכב ברחוב מבוא הקריה סמוך לפארק סיטי באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח אסותא באשדוד במצב בינוני, עם חבלות בגפיים, אלא שלאחר בדיקות ראשוניות בחדר המיון בבי"ח אסותא, בשעה 03:30 הנער הועבר בניידת טיפול נמרץ לבית חולים שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם. מכן מצבו הוגדר כ"קשה-קשה מאד" עם שבר בעמוד השדרה, בשעות הבוקר התקבל דיווח מבית החולים תל השומר כי זיו נמצא בניתוח, משפחתו ביקשה :"התפללו למענו"

 

באותו ערב בשעה 18:13 התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על רוכב אופניים חשמליים שהחליק ברחוב המעפילים באשדוד. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש אמבולנס וניידת טיפול נמרץ של מד"א. חובשים ופארמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 50 רוכב האופניים ופינו אותו שהוא במצב בינוני עם חבלת ראש לבית החולים אסותא באשדוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר