דני אלגרט, בבית אליו איציק, לאחר שנחטף. צילום: דני אלגרט
דני אלגרט, בבית אליו איציק, לאחר שנחטף. צילום: דני אלגרט

דני אלגרט שאחיו חטוף בעזה: "קיבלתי בשורת איוב"

מפקד משטרת אשדוד לשעבר, דני אלגרט אומר כי לפי חמאס, אחיו איציק אינו בחיים כבר, זאת למרות שנחטף בחיים והיה בחיים בשבי. "כשאמרנו שהזמן אוזל וצריך להביא אותם, חשבו שאנחנו סתם לחוצים", אמר

פורסם בתאריך: 4.7.24 13:00

     

איציק אלגרט בן 69, נחטף מביתו שבניר עוז ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס שחדרו לקיבוץ שבו הוא התגורר. חטופים שחזרו מהשבי סיפרו כי פגשו אותו בחיים. אחיו, סנ"צ בדימוס דני אלגרט, מי שפיקד על משטרת אשדוד ואף היה מנהל אגף בעירייה, סיפר לפני מספר חודשים ל"כאן דרום" כי התקבל אות חיים מאחיו באמצעות חטופים שחזרו מהשבי.

איציק אלגרט, חטוף בעזה

איציק אלגרט, חטוף בעזה

אלא שהבוקר, סיפר דני לחדשות 12 כי ככל הנראה זה כבר לא המצב: "קיבלתי אתמול שלושת רבעי בשורת איוב. נפגשתי עם קציני המודיעין שלנו אתמול ומבחינת חמאס, אחי לא בחיים".

עוד הוסיף: "בכל הדיווחים שחמאס מעביר, בכל המודיעין שמגיע, איציק לא בחיים. הוא נחטף בחיים, החטופה ילנה ישבה איתו יום שלם ודיברה איתו, הרופא שטיפל בו העביר לנו דיווח מדויק איזה טיפול הוא קיבל. הוא קיבל שם טיפול מצוין ממש, הצילו לו את היד. ידענו שב-1 בינואר הוא עבר מח'אן יונס לרפיח. אנחנו יודעים שהוא היה בתנועה, שהיה חי. כשאמרנו שהזמן אוזל וצריך להביא אותם, חשבו שאנחנו סתם לחוצים ומדברים מתוך כאב. לא דיברנו מתוך כאב".

דלת הממ"ד בביתו של איציק אלגרט, החטוף בעזה

דלת הממ"ד בביתו של איציק אלגרט, החטוף בעזה

ביתו של איציק אלגרט בנחל עוז, לאחר מתקפת החמאס ב-7.10

ביתו של איציק אלגרט בנחל עוז, לאחר מתקפת החמאס ב-7.10

דני אמר עוד כי הוא לא מאמין שתהיה עסקה נוספת מסיבות פוליטיות: "לא תהיה שום עסקה. העסקה הראשונה לא הפילה ממשלה, העסקה הזאת תפיל ממשלה. שמעתי בדרך את צבי סוכות וחבר'ה אחרים מהכת המשיחית שיושבת בתוך הממשלה, שאם הדבר הזה כרוך בהפסקת הלחימה, לא תהיה שום עסקה. מבחינתם, צריך לספח חלק מהרצועה ולהקים שם ישובים", אמר והוסיף: "ב-7 באוקטובר לא נחטפו לראש הממשלה אזרחים, אלא מנדטים. הוא עושה הכל כדי להחזיר את המנדטים. היו לו 32 מנדטים, היום יש לו 14-15-17. הוא מתעסק רק בלהחזיר לעצמו את המנדטים. כמו שהוא חיבל בעסקאות האחרות, כולל בעסקה שהוא עצמו הציע לביידן, גם הפעם לא תהיה שום עסקה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר