הקאנטרי החדש
הקאנטרי החדש

אחרי 20 שנה: הקאנטרי של אשדוד ייפתח מחר לראשונה ויפעל גם בשבת

כבר קשה להאמין, אבל מחר זה קורה - הקאנטרי העירוני של אשדוד קיבל רישיון עסק ויחל מחר לפעול. לשאלת השאלות - הוא יפעל גם בשבת אבל במתכונת שונה ומיוחדת

פורסם בתאריך: 18.6.24 20:04

     

אחרי שנים ארוכות של גרירת רגליים, מכרזים שנסגרו ובוטלו וקבלנים שהוחלפו ומה לא, זה קורה – הקאנטרי של אשדוד בניהולה של חברת הולמס פלייס יחל לפעול מחר בבוקר בשעה 8:00.

:במהלך החודשים האחרונים, עשינו כל מה שרק אפשר כדי שהקאנטרי שחיכינו לו זמן רב יפתח את שעריו בהקדם האפשרי" אמר סגן רה"ע ויו"ר חפ"א אלי נכט, "המטרה שעמדה לנגד עינינו היא שבקיץ הקרוב יוכלו תושבי העיר ליהנות מהבריכה הצוננת, חדר הכושר המפואר והג'קוזי המרגיע".

הקאנטרי החדש

הקאנטרי החדש

כזכור, במערכת הבחירות האחרונה, היה הקאנטרי במוקד הסערה בין דתיים לחילונים בעיר, כאשר הייתה דרישה מצד אחד לפתוח אותו בשבת לרווחת ומצד שני לסגור אותו בשבת מסיבות דתיות. כעת מתברר שהקאנטרי יהיה פתוח בשבת, אבל במתכונת מיוחדת.

"אנחנו פותחים בשבת על פי המתווה של הגן התנ"כי", אומר נכט ומסביר: "לא תהיה מכירות כרטיסים בשבת על ידי בן אדם ולא יהיה בית קפה עובד. כן תהיה מכונה אוטומטית לרכישת כרטיסים וכן כניסה למנויים ויהיו מכונות לרכישת קפה ומזון. כמובן שניתן יהיה גם לרכוש כרטיסים מראש. אנחנו עושים את זה כדי לכבד את כולם".

כמו כן יהיו עובדים במקום, כמו מציל ומאמן כושר, אך גם לזה מצאו פתרון הלכתי שיאפשר זאת.

בית הקפה בקאנטרי

בית הקפה בקאנטרי

הבריכה בקאנטרי

הבריכה בקאנטרי

הג'קוזי בקאנטרי

הג'קוזי בקאנטרי

הבריכה החיצונית בקאנטרי

הבריכה החיצונית בקאנטרי

קשה כבר להאמין, אבל מחר בבוקר תושבי אשדוד יוכלו להיכנס לקאנטרי?
"הם יהיו חייבים להיכנס. שלושה חודשים אני מתאבד על זה, לא היה אישור כיבוי אש, לא היה אישור משרד הבריאות. התכנון לא כלל את מפוחי העשן שנועדו לשחרר עשן במקרה של שריפה. התכנון לא תאם יועצי הבטיחות. החלפנו שם מכונות, החלפנו שם קירות. לא הייתה תעודת גמר. לא היה כלום. כשנכנסתי אמרו לי שזה יצריך 7 חודשים רק לאסוף את כל האישורים. למשל, איושר הכבאות למתחם הזה הוא לא אישור רגיל, היה צריך את אישור מפקד המחוז אז נסענו עד באר שבע. עירבנו קשרים אישיים במשרדי הממשלה כדי לקדם הכל. לא היה פרויקט מורכב כזה שהושלם בסד זמנים קצר כל כך".

אבל לפני הבחירות אמרו שהקאנטרי מוכן ורק רה"ע מונע את פתיחתו מטעמים פוליטיים.
"זה רחוק מהמציאות. רחוק כשנות אור. זאת עלילה. לפני הבחירות לא הייתה שם מערכת ביוב, לא הייתה מערכת ניקוז".

המלתחות בקאנטרי

המלתחות בקאנטרי

המלתחות בקאנטרי

המלתחות בקאנטרי

רישיון עסק לקאנטרי החדש

רישיון עסק לקאנטרי החדש

אז מחר ב-8 בבוקר תהיה היסטוריה?
"אני מחר ב-8 בבוקר אהיה שם עם מנכ"לית הולמס פלייס".

לסיום, מבקש נכט להודות לכל מי שסייעו לקידום הפרויקט: "חשוב לי להודות לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, על כל הגיבוי והקדימות הרב שנתן לפרויקט, למ"מ ראש העיר ויו"ר ועדת בניין ערים גבי כנפו שהסיר כל מכשול, למנכ"ל חפ"א אבי עזר שעשה את הבלתי ייאומן, למנכ"ל העירייה אילן בן עדי על מתן האור ירוק בכל אגפי העירייה, למהנדסים של חפ"א מרק וחיים, ותודה מיוחדת למנכ"לית הולמס פלייס קרן שתווי והצוות שלה שעשו עבודה מטורפת בתיקון כל הליקויים ועבודה מסביב לשעון. להצלחה אבות מרובים ובאמת ובתמים מגיע לכולם שחברו יחד להביא לפתיחת הקאנטרי בהקדם".

אלי נכט וקרן שתוי

אלי נכט וקרן שתוי


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר