צילום: כרמי-בוזגלו

הבנית וגם הרסת?

חלם זה כאן? הפעיל החברתי רן כרמי-בוזגלו תיעד את הנעשה בימים אלו במסגרת "REWAY" בשדר' בגין/הפרחים: טרקטורים משטחים והורסים את שנבנה זה עתה. לבנות כדי להרוס? מה הטעם?

פורסם בתאריך: 13.11.17 15:07

     

לידיעת עיריית אשדוד שהיום הודיעה חגיגת על השקת אפליקציה לדיווח על מפגעים, תאונות ואירועים חריגים. הפעיל החברתי רן כרמי־בוגלו, ומי שמוכר כבעלים של חנות "כלי זמר" באשדוד תיעד את המתרחש בשד' בגין/ הפרחים. בסרטון ניתן לראות כיצד טרקטורים עולים על אי התנועה ו'משטחים את האדמה', למעשה מה שהיה שם קודם לכן- נהרס בפעולה זו. כרמי -בוזגלו מזדעק: "לא רק ששבעה חודשים לא עבדו כאן אלא שעכשיו באו והרסו את שנבנה. לא ייאמן. שבעה חודשים המקום מופקע. הצמחים והפרחים שנשתלו- נהרסו. סגרו נתיבים, פגעו בפרנסה ועכשיו במקום מקצה שיפורים- הרסו את אי התנועה שבנו. זה מחייב בדיקה מעמיקה". על פניו מדובר בבזבוז כספי ציבור, ואנחנו ושאלים- מה הטעם לבנות אם הורסים?

כרמי, אשכנזי מבטן ומלידה, הוסיף לשם משפחתו את השם "בוזגלו" בשנת 2015, לאות הזדהות עם יוצאי עדות המזרח, שלטענו הוכפשו קשות בזמן מערכת הבחירות האחרונה.  ובשל כך זכה ב'איש השנה' של הליכוד. כרמי בוזגלו ידוע ומוכר גם כפעיל במאבקו של החייל אלאור אזריה, מוסיף : "העסקים נפגעו מאד, חיי התושבים נפגעו ועכשיו הורסים את מה שכבר נבנה? העיניים רואות ולא מאמינות".

התמונה של ‏רן כרמי בוזגלו‏.

 

עיריית אשדוד: על פי התכניות המקוריות, נתיב התחבורה הציבורית בשדרות מנחם בגין היה אמור להיות רציף וללא פניות שמאלה לרכב הבא ממזרח וממערב. עיריית אשדוד, על מנת להקל על התושבים ובמיוחד על תושבי הרכעים י' ו-ח', ביקשה לאפשר את הפניות שמאלה לבאים ממזרח וממערב. דרישה זו הופנתה למשרד התחבורה לפני כחודשיים ולשמחתנו היא נענתה בחיוב. השינויים שנעשים כעת הם כדי לאפשר את ההקלה הנ"ל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר