תלמידות מקיף ו' תורמות שיער. צילום: מקיף ו' אשדוד
תלמידות מקיף ו' תורמות שיער. צילום: מקיף ו' אשדוד

"גאה בהן על נדיבותן": תלמידות מאשדוד תרמו שיער לחולי סרטן

תלמידות מקיף ו' באשדוד תרמו את שיערן לחולי סרטן, במסגרת אירוע שנערך בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן ו'זיכרון מנחם' - המרכז הישראלי לחולי סרטן. האירוע התקיים בהובלת ארגון הנוער 'השומר הצעיר', וכלל הפנינג תחנות אוכל ושתיה

פורסם בתאריך: 9.6.24 20:03

     

15 תלמידות מביה"ס מקיף ו' באשדוד נרתמו לתרום את שיערן לחולי סרטן במסגרת אירוע שהוביל ארגון הנוער 'השומר הצעיר' לזכר פרופסור אמיר קופרמן, רופא ילדים שהלך לעולמו ממחלת הסרטן, לאחר שטיפל בעשרות ילדים חולים.

 

האירוע התקיים בשיתוף פעולה של האגודה למלחמה בסרטן ו'זיכרון מנחם' – המרכז הישראלי לחולי סרטן, ועורר התרגשות רבה בקרב תלמידי בית הספר ובראשם התלמידות התורמות. במהלך האירוע התקיים הפנינג שכלל אוכל ושתיה.

תלמידות מקיף ו' תורמות שיער. צילום: מקיף ו' אשדוד

תלמידות מקיף ו' תורמות שיער. צילום: מקיף ו' אשדוד

"אבא היה רופא ילדים מדהים שהציל את חייהם של מאות ילדים חולי סרטן", סיפרה בתו של קופרמן ז"ל. "דרך האירוע הזה אני מרגישה שהצלחתי להמשיך את דרכו. התרמת שיער לפאות חשובה ומבורכת מפני שהיא מעלה את הביטחון העצמי ומעצימה את החולות. החולות מספרות כי אובדן השיער גורם להן להרבה צער וייאוש בתקופת המחלה. זו ממש מצווה לתת מעצמך למען אחרות שזקוקות לזה".

ריקי משה, מנהלת חטיבת הביניים במקיף ו', בירכה על האירוע ועל היזמות החברתית של התלמידים. "מיזם התרמת השיער הוא דוגמה מצוינת לכך. אני גאה בתלמידות שלנו על נדיבות ליבן ועל רצונן לעשות טוב למען אחרים".

"מיזם התרמת השיער הוא אחד מתוך 15 מיזמים חברתיים שנערכו השנה בבית הספר", הוסיף עידן הרוש, רכז יזמות בבית הספר. "המיזמים הללו נועדו להעלות את המודעות לנושאים חברתיים חשובים ולעודד את התלמידים לפעול למען הקהילה. אני שמח לראות שהתלמידים שלנו כל כך מעורבים ומחויבים".

הפנינג תרומת שיער לחולי סרטן. צילום: מקיף ו' אשדוד

הפנינג תרומת שיער לחולי סרטן, לזכר פרופסור אמיר קופרמן. צילום: מקיף ו' אשדוד

"אני מודה לרונית טאוב מנהלת בית הספר, ולריקי משה מנהלת חטיבת הביניים, על היכולת להוציא את המיזמים החשובים האלו לפועל", סיכם הרוש. "כלל מיזמי בית ספרנו מלווים על ידי מיכל פוקס מדריכת יוצרים שינוי, ונעשים על פי ארבעת שלבי התכנית: להרגיש, לדמיין, לעשות ולשתף".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר