ניב מישלס והילד אושרי
ניב מישלס והילד אושרי

"נגע לי בלב": כך החזיר ניב מישלס מאשדוד את החיוך לילד קטן

פוסט שפרסמנו השבוע בדף הפייסבוק של "כאן דרום" גילה שוב את הפנים היפות של תושבי אשדוד ובכלל של הישראלים שרצו לעזור ופתחו את לבם עבור ילד שאינם מכירים וביקשו לפצות אותו על עוגמת הנפש שנגרמה לו כאשר נגנבו לו האופניים המשמשים אותו לנסיעה לחוג שהוא אוהב. הראשון שהצליח לעשות את זה ולשמח את הילד ומשפחתו הוא ניב מישלס, צעיר מאשדוד שבעקבות המקרה הזה, זכה לשמח עוד ילדה

פורסם בתאריך: 7.6.24 09:21

     

בתחילת השבוע פורסם פוסט בדף הפייסבוק של "כאן דרום" בו סופר על ילד מתוק בשם אושרי, שלומד בחוג ג'ודו בעיר ולחוג הזה הוא מגיע באמצעות אופניו.

אלא שבסוף השבוע שעבר, הוא הגיע רכב על אופניו כדי לבקר חבר ברובע ו' ליד בית לברון והחנה את אופניו בקומה הראשונה. כאשר יצא מחברו גילה כי האופניים שלו נגנבו וזה העציב אותו מאוד.

פרסמנו את בקשתה של אמו לסייע לה במציאת גנב האופניים לצד סרטון של אושרי עם האופניים.

הפוסט צבר תאוצה וזכה לתוגובת רבות עם קרוב ל-500 שיתופים ולמעלה מ-700 לייקים ועוד מאות תגובות של תושבים מאשדוד ומרחבי הארץ שביקשו לסייע ולרכוש אופניים חדשים לאושרי, רבים רבים כתבו בתגובות את מספר הטלפון שלהם ופשוט פתחו את לבם.

אחרים, בהם גם חבר מועצת העיר, עמירם בן זקן, פנו ישירות לאמו של הילד, אבל בחור צעיר וצדיק מאשדוד בשם ניב מישלס, עובד אלתא, היה הראשון שהצליח לעשות זאת בזריזות וחימם לנו ולאושרי את הלב.

הפוסט שפורסם:

"כמו כל אדם שוטטתי בפייסבוק ופתאום ראיתי את הפוסט של כאן דרום ומה שנגע לי בלב שזה ילד שנוסע לג'ודו עם האופניים. כי זה הזכיר לי שכשהיתי ילד הייתי בחוג ג'ודו ואני הייתי הול ברגל ואני הבנתי את הקושי הזה של להגיע לחוג בזמן", סיפר מישלס. "אז הגבתי בפוסט ואחרי זה אמרתי לעצמי 'מה אני מגיב, אני צריך לעשות משהו'".

הוא חייג למספר של אמא של אושרי שהופיע בופסט ודיבר איתה, "היא אמרה לי שהוא ילד טוב שמשקיע בלימודים וחשובות לו האופניים. אמרתי לה שאני מסיים את העבודה שלי וב-17:30 אני אפגוש אתכם. אחרי העבודה הלכתי מיד לכלניות וביקשתי אופניים לילד בגיל 10, וקניתי לו גם שרשרת שיהיו לו לאופניים שיוכל לקשור אותם".

מישלס נסע מיד לפגוש את אושרי שבדיוק סיים חוג ג'ודו, "פגשתי אותו. ילד מתוק, מה זה חמוד, היה לו חיוך על הפנים וזה שימח אותי ברמה שאי אפשר להסבר. האבא היה ממש נחמד וזה קצת הביך אותי. לא רציתי להפריע להם וחזרתי לאוטו ונסעתי".

ניב מישלס והילד אושרי עם האופניים החדשים

ניב מישלס והילד אושרי עם האופניים החדשים

איך ההרגשה?
"לא אשקר, זאת הרגשה טובה ואם יש מישהו שאני יכול להודות לו על זה על התכונות האלה זאת אמא לי שתזכה לשנים אורוכות. הייתי יד ימינה של אמא שלי שעזרה להמון משפחות נזקקות, היא תמיד חינכה אותי שאם אפשר לעזור אז לעזור בלי להסס. אומרים שאם אתה נותן, אלוהים מחזיר לך כפליים".

אבל המקרה הזה הביא למעשה צדקה נוסף של מישלס.

לאחר שאמו של אושרי כתבה בתגובות כי ניב מישלס קנה אופניים לבנה, פנתה אליו עוד מישהי, אישה חד הורית מבית שמש וסיפרה כי אין לה אמצעים לרכוש אופניים לבתה וביקשה את עזרתו. מישלס מיד גייס חברים נוספים וידח הם אספו כסף ורכשו עבורה אופניים. "אני מקווה שתמיד נהיה ונזכה להיות בצד הנותן בכל סיפור אפשרי", סיכם מישלס.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר