הענקת אות ההוקרה לנופר בסון. צילום: עוז שכטר
הענקת אות ההוקרה לנופר בסון. צילום: עוז שכטר

"מעוררת השראה": נופר בסון מדריכת נוער מאשדוד זכתה לאות הוקרה

בכנס השנתי של מועצת ארגוני הילדים והנוער, קיבלה נופר בסון, רכזת נוער בסניף נווה גלים באשדוד, הוקרה מיוחדת לאור תרומתה לבני הנוער בתקופת המלחמה

פורסם בתאריך: 27.5.24 11:23

     

אות מחנכת השנה בארגוני החינוך הבלתי פורמליים לנוער הוענק לנופר בסון, רכזת סניף נווה גלים באשדוד.

נופר קיבלה את אות ההוקרה יחד עם 21 מדריכים ומדריכות מארגוני הנוער, שקיבלו הוקרה מיוחדת לאור תרומתם המיוחדת לחברה בתקופת המלחמה. את תעודות ההוקרה קיבלו המחנכים מחניכיהם.

עד לפני ארבע שנים נופר הייתה בעלת עסק מצליח להפקת אירועים אך בתחילת הקורונה הבינה שהיא רוצה לעשות שינוי משמעותי והחלה לעבוד בתור הורת בית בפנימיית רווחה בנס ציונה. מהר מאוד הבינו את הפוטנציאל ושנה לאחר מכן עברה להיות מחנכת מרכז של פנימיית נווה גלים באשדוד.

עם כניסתה לתפקיד נופר קידמה את 'אות הנוער' בפנימיה (תכנית בינלאומית שמטרתה לסייע לבני נוער בפיתוח אישי באמצעות פעילויות מגוונות), יצרה תוכנית חינוכית המקדמת את אות הנוער בכפר והובילה קבוצות מנהיגות.

הענקת אות ההוקרה לנופר בסון. צילום: עוז שכטר

נופר בסון. צילום: עוז שכטר

"נופר יודעת לרתום את החניכים והצוות הצעיר בצורה מעוררת השראה, יודעת לדבר איתם בגובה העיניים, דורשת מהם הישגים, מקצועית מאוד ויזמית", נאמר על נופר. "היא מובילה את הנערים להפקת אירועים בכפר בתמיכה וליווי שלה, משתמשת במודל "תעביר את זה הלאה", מזהה חוזקות של החניך וביחד איתו ובליווי הצוות הצעיר נותנת להם להגשים את עצמם".

ההוקרה ניתנה במסגרת הכנס השנתי של מועצת ארגוני הילדים והנוער בשיתוף משרד החינוך ועיריית אופקים – שספגה פגיעה קשה במתקפת 7.10. המחנכים שנבחרו הובילו כאמור מענה משמעותי לבני הנוער והפגינו התמודדות עם מצבי חירום מאתגרים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר