חיפשה נקמה.קרדיט- צילום מסך מתוך FOX23

היעד לחיסול הממוקד: נהג מונית מאשדוד

דניאל ליימן, ישראלית המתגוררת בארה"ב חשודה בתכנון התנקשות בבעלה לשעבר. על פי החשד, היא שכרה אישה ותדרכה אותה כיצד להרעיל אותו : "הציעי לו קפה. עשי כך מדי יום ועקבי אחר מצב בריאותו"

פורסם בתאריך: 6.7.17 13:55

     

דניאל ליימן (37) ישראלית המתגוררת בארה"ב, הואשמה בבית משפט פדרלי בכך שביקשה לשכור מתנקשת לחיסול בעלה לשעבר כך דיווחה רשת "פוקס". לפי הדיווחים בכלי התקשורת האמריקניים, החקירה נגד ליימן נפתחה ב-9 במאי בעקבות מידע שהתקבל ב-FBI על ידי אישה בשם טינסלי קיפי. היא סיפרה כי ליימן ניסתה לשכנע אותה לנסוע לישראל ולרצוח את נהג המונית תמורת תשלום. קיפי סיפרה כי נתקלה באתר "קרייגסליסט" במודעה שכותרתה הייתה 'דרושה שחקנית להפקה מעבר לים- גיל:35-40. לא נדרש נסיון מקצועי. חובה: יצירתיות, ידידותיות נועזות, אומץ ודרכון בתוקף'. עוד דוחח כי ליימן הכינה תוכניות מפורטות, שהוצגה לקיפי בעת פגישתם בבית קפה באמצעות מצגת 'פאוור פוינט' בה מוסבר כיצד יש להגיע לישראל, להזמין את שירותיו של בעלה לשעבר, נהג מונית, ולהשקות אותו במשך שבועיים ברעל מסוג ריצין, אותו המתנקשת היתה אמורה לשים בקפה של הקורבן. על פי הערוץ באוקלהומה , ליימן הציגה את פרטי התכנית וביקשה מקיפי :"התקשרי ליעד. שמו הוא **** ומספר הטלפון שלו הוא ****. הוא עובד כנהג מונית בקניון אשדוד. אמרי לו שקיבלת המלצה מתיירת אחרת. בקשי ממנו מחיר עבור שבוע לנסיעות מדי יום לאטרקציות תיירותיות. תוכלי להתמקח איתו, זה נהוג בישראל ומקובל.
הכיני שתי כוסות קפה. הוסיפי את האבקה לאחת מהן. כאשר יגיע לאסוף אותך בבוקר, הציעי לו קפה. עשי כך מדי יום ועקבי אחר מצב בריאותו. דווחי אם הוא מראה סימני חולי או אם הוא מקיא או לא מגיע.כאשר היעד שלך יאושפז או יחוסל, עברי למלון אחר עד לטיסה הביתה. כאשר יתקבל אישור לביצוע המשימה, תקבלי 4,000 דולר במזומן. הכסף יועבר דרך המפעילה שלך.
לפי הדיווח, ליימן אף ציידה את טינסלי קיפי בשקית הרעל ריצין. קיפי פנתה ל-FBI ושם גילו כי המפעילה שלה אינה סמנת'ה דורי, כפי שטענה, אלא דניאל ליימן-אזרחית ישראלית ותושבת קבע של ארה"ב. מעצרה הוארך עד 11 ביולי. אם תורשע, היא עלולה לרצות עונש של עד 11 שנות מאסר, שלוש שנים על תנאי וקנס של 250 אלף דולר. בחיפוש בביתה נמצאו כמה עשרות פולי קיק, והוראות מהאינטרנט כיצד להכין את האבקה הרעילה.

ליימן נשואה כיום לחייל אמריקני לשעבר בשם ג'רמי ליימן. באוקטובר 2014 פתחה ליימן פרויקט מימון המונים באתר GoFundMe ובו ניסתה לגייס כסף בכדי להיאבק בגרוש שלה. לטענתה, בתה בת ה-13 לא הצליחה לצאת מישראל לאחר שהגרוש שלה הפעיל את כוחו של בית הדין הרבני. למרות הכישלון של פרויקט מימון ההמונים – ליימן ניצחה במאבקה ובתה שבה אליה.

הדיווח בחדשות FOX23:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר