ועדת מל"ח בעיריית אשדוד
ועדת מל"ח בעיריית אשדוד

מגאפונים ומסרים ע"י שליחים: מה תעשה העירייה אם תיפול התקשורת במצב חירום?

כשברקע מלחמת 'חרבות ברזל' קיימה עיריית אשדוד דיון על תרחיש בעת חירום בו נופלות מערכות התקשורת של העירייה. ועדת מל"ל (משק לשעת חירום) הציעה פתרונות יצירת תקשורת בין גופי העירייה ובין התושבים

פורסם בתאריך: 23.5.24 08:08

     

עיריית אשדוד קיימה דיון במסגרת ועדת מל"ח (משק לשעת חירום), שעסק בתרחיש המדמה שיבושים אפשריים שעלולים לקרות במלחמה, ברעידת אדמה ובתרחישי חירום אחרים. הדיון התמקד בכיצד העירייה תתפקד במידה ויפגעו תשתיות שיגרמו לבעיות תקשורת בין הגופים העירוניים, ויחולו שיבושים במערכות התפקוד העירוניות.

 

 

 

תרחיש זה הוצג כחלק מהתכנית השנתית שנועדה לתרגל את מערכת החירום העירונית. תירגולו מקבל משמעות מצילת חיים בעתות חירום ובתרחישים קיצוניים, כשכל מערכות התקשורת נופלות והיכולת התפקודית נפגעת באופן דרמטי עד כדי איום קיומי. חברי הועדה העלו רעיונות לשימוש באנרגיות מתחלפות ועד לשימוש במגפונים ובהעברת מסרים באמצעות שליחים. כל ההתייחסויות היו בהתאם לתחום האחריות של אותה יחידה, כאשר המטרה המרכזית היא הצלת חיים. המענים שהוצעו נוגעים בחילוץ והצלה, באספקת מים, מזון ותרופות, ובטיפול מהיר בנפגעים.

ועדת מל"ח בעיריית אשדוד

ועדת מל"ח בעיריית אשדוד

ראש העיר התייחס בדיון לחשיבות שהעיר מייחסת לנושא החירום ועל ההשקעה המתמדת בשיפור ההיערכות לחירום. "יש חשיבות למפגשים הללו שבהם אנו מציגים תרחישי חירום שונים ובוחנים את המשמעויות על מנת לתת להם את המענה הנכון, וציין כי מטרת המפגש היא להבין מתוך התרחיש שהוצג את הפערים ואת הצורך לפתור אותם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר