חבר המועצה יניב קקון
חבר המועצה יניב קקון

"זה קצה הקרחון של תקציב לא חברתי": יניב קקון על סאגת מחירי הקטיינות באשדוד

פורסם בתאריך: 21.5.24 16:47

     

לאחר שהתפרסמו מחירי הקייטנות באשדוד, והתברר כי מחירם זינק, בחלק מהמקרים אפילו פי שלושה, הורה ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי לחברה העירונית לעצור את פרסום מחירון הקייטנות עד לקיום דיון בנושא.

קייטנות עירייה. צילום: אייל אסרף

קייטנות עירייה. צילום: אייל אסרף

חבר המועצה, יניב קקון, הגיב לכך ומסר כי ל מדבור במקרה, אל אבמדיניות שבאה לידי ביטוי בתקציב העירייה האחרון שאושר, "עליית מחירי הקייטנות היא רק קצה הקרחון של התקציב הכי פחות חברתי שהיה כאן", מסר קקון, "כמו שהתרענו בדיוני התקציב, יש כאן פגיעה ישירה בכיס של תושבי אשדוד, דוקא בימים הקשים הללו שנדרשים בהם סיוע והקלה והארת פנים לתושב".

עוד הוסיף קקון, יו"ר תנועת אשדודים: "זה חשבון פשוט. כשמקצצים בסבסוד קייטנות זה מעלה את מחירי הקייטנות, כשמקצצים בפעילות אחרה"צ לילדים ונוער זה מעלה את המחיר שישלמו ההורים, כך גם קיצוץ בספורט, במלגות לסטודנטים, במענה לצרכים מיוחדים ובסעיפים נוספים שיתגלגלו לעליית מחירים שתגיע לכל בית ובית ותכביד על המשפחות. עם אחיזות עיניים ולהטוטי פרסום לא הולכים למכולת. במקום צילומי פייסבוק, תתקנו את התקציב שפוגע בשירותים הכי קריטיים ובאוכלוסיות אשר צמאות למענה בימים הללו.

"כפי שהוכחנו בעבר, התקציב יכול וצריך להראות אחרת. קיימת חלופה טובה יותר והיא אינה מסובכת. יכול להיות כאן טוב יותר, צריך להיות כאן טוב יותר וזאת בדיוק השעה לבוא ולהיטיב עם התושב ולא להקשות עליו. כי יש דברים שפשוט אסור לקצץ בהם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר