סגן מאי מקטובי
סגן מאי מקטובי

"מרגישה גאווה": סגן מאי מקטובי מאשדוד מצטיינת מח"ט צפונית באוגדת עזה

סגן מאי מקטובי הייתה בבסיס רעים בזמן שמחבלים חדרו אליו בשביעי לאוקטובר. כעת היא אחראית על כוח האדם הלוגיסטי של החטיבה הצפונית. היום היא תקבל את אות מצטיינת מפקד החטיבה

פורסם בתאריך: 20.5.24 18:46

     

היום מתקיים טקס מצטייני יום העצמאות של מפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה, אל"מ חיים כהן, בין כלל המצטיינים נבחרה סגן מאי מקטובי המשרתת כעוזרת קצין הלוגיסטיקה של החטיבה הצפונית של עזה.

סגן מאי מקטובי בת 20 מאשדוד, התגייסה בנובמבר 2021 למסלול ייעודי לקצונה של חיל הלוגיסטיקה. לאחר סיום הבה"ד ולאחרי שסיימה את ההשלמה שובצה כקצינת לוגיסטיקה בגדוד 12 של חטיבת גולני. משם המשיכה והייתה קצינת מבצעים לוגיסטיים בפיקוד הדרום כחודשיים.

לבסוף נכנסה באוגוסט 2023 לתפקידה הנוכחי, עוזרת קצין לוגיסטיקה של החטיבה הצפונית. בתפקידה היא אחראית על כל כוח האדם הלוגיסטי של החטיבה.

ב-7 באוקטובר מאי הייתה בבסיס במחנה רעים. בשעה 6:30 התעוררה לקולות מטחים.היא התארגנה מיד ורצה למרחב המוגן הכי קרוב, חמ"ל המפקד של בסיס רעים.

במקום התרחש קרב קשה של חיילי צה"ל מול מחבלים שחדרו לבסיס, קרב שנמשך כ-13 ורק לאחר השעה 18:00 חוסלו המחבלים. מקטובי הייתה במשך כל היום בחמ"ל המסוגר עד שחולצה משם בשעות הערב.

מתחילת המלחמה הפכה מאי לקצינת חמ"ל המלכ"א (מפקדת לוגיסטיקה וכוח אדם). תפקידו של החמ"ל הוא לתכלל את כל העולם הלוגיסטי בהקשרי קליטת כוחות בגזרה.

"אני מרגישה גאווה ואסירת תודה על המעמד ועל הנכונות של הצבא לתת לי את ההצטיינות הזו, בעיקר בשביל המשפחה שלי שאני יודעת כמה היה להם קשה כשלא הייתי במשך כל התקופה הזו", מסרה סגן מקטובי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר