יום השכנים באשדוד
יום השכנים באשדוד

יום השכנים באשדוד: ערכות הפעלה ל-50 הנרשמים הראשונים

יום השכנים יתקיים ביום חמישי בשבוע הבא, ובעיר אשדוד חוגגים אותו זו השנה החמישית. היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי מפעילה יום זה באשדוד ומבטיחה לחמישים הראשונים שירשמו לפעילות ערכת הפעלה במתנה. כל הפרטים כאן

פורסם בתאריך: 19.5.24 22:59

     

ב-30.5.24 יערך יום השכנים הבינלאומי שהפך למסורת גם בעיר אשדוד, המציינת את החג כבר חמש שנים ברציפות. היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי לקחה על עצמה את ליווי הפעילויות ליום זה ומבטיחה ערכת הפעלה לחמישים הנרשמים הראשונים במשרדי היחידה.

 

אז מה הוא בעצם היום הזה? יום השכנים הוא יום שמטרתו להכיר את השכנים, לחזק את הקהילה ולחגוג את השכנות מחוץ לבית. הפעם הראשונה שצוין יום זה הייתה בפריז בשנת 1999, אז יצאו קבוצת חברים מקומית מחוץ לבית, הוציאו שולחן, הגישו אוכל והשמיעו מוזיקה טובה ובכך הכירו אחד את השני טוב יותר. מאז, המפגש הזה הפך לחג עולמי שחוגגים אותו גם בישראל.

יום השכנים באשדוד

יום השכנים באשדוד

השנה, לאחר אירועי ה-7.10 ניכרת החשיבות הגדולה בשכנות טובה ובערבות הדדית. "יום השכנים הוא חג של פרגון, חיבוק ומילה טובה", מסרו ביחידה לשכונות ותיקות והון חברתי. ""בשנה שעברה השתתפו כ-100 בניינים משותפים ב'חג השכנים' וכמו אשתקד, גם השנה נחלק ערכת הפעלה ל-50 הנרשמים הראשונים".

יום השכנים באשדוד

יום השכנים באשדוד

את היוזמה הקהילתית מובילים ארגון 'ארץ עיר', ארגון הג'וינט והשירות לעבודה קהילתית במשרד הרווחה והביטחון החברתי, והגוף המלווה את היום הזה באשדוד הוא כאמור היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי. במסגרת יום זה יתקיימו ארוחות משותפות ופעילות מגבשת במרחב הציבורי, במטרה להעמיק את מערכות היחסים ולהוקיר שכנים שערבים זה לזה.

יום השכנים באשדוד

יום השכנים באשדוד

רישום לקבלת ערכה לחמישים הנרשמים הראשונים – במספר הטלפון של משרדי היחידה: טלפון 08-9238893/7.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר