שבעה דגלים כחולים לעיר אשדוד
שבעה דגלים כחולים לעיר אשדוד

"הישג מרשים": שבעה דגלים כחולים לחופי הים באשדוד

העיר אשדוד קיבלה שבעה דגלים כחולים לחופיה המהווים תו איכות סביבתי-בינלאומי. החופים המוכרזים באשדוד הוכיחו עצמם כעומדים בתקן של התכנית הבינלאומית, הבוחנת את רמת הניקיון, הבטיחות, איכות המים, הנגשת החוף ועוד

פורסם בתאריך: 8.5.24 20:42

     

בטקס שנערך בתל אביב קיבלה העיר אשדוד בפעם ה-11 שבעה דגלים כחולים המסמלים את איכות החופים המוכרזים בעיר, ניקיונם, איכות המים בהם ועוד.

 

 

לאורך השנים מקפידה העיר אשדוד לטפח את חופיה עם יוזמות יצירתיות שמטרתן לגרום לציבור המתרחצים לשמור על החוף בעצמם. בין הפעולות – חוף ללא פח, מיזם חופיקס שמוזיל את המחירים לתושבי העיר, הוצאת הכלים החד פעמיים באמצעות מיזם שימוש בכלים רב פעמיים והגברת הפיקוח ברחבי החוף.

שבעה דגלים כחולים לעיר אשדוד

שבעה דגלים כחולים לעיר אשדוד

את הדגל קיבלה העיר אשדוד לאחר בחינה של ועדה לאומית בה חברים נציגי ממשלה, ארגונים מצילים וגורמים ירוקים. המלצות הועדה מועברות לוועדה בינלאומית במטה הקרן בקופנהגן, המוסמכת להעניק לחוף או למרינה את הדגל הכחול. בין הקריטריונים הנבדקים: חינוך סביבתי ומידע, איכות המים, ניהול סביבתי, בטיחות ושירותים ונגישות לאנשים עם מוגבלות. תוקפו של הדגל הכחול הינו לשנה אחת.

דגל כחול בחוף אורנים

דגל כחול בחוף אורנים

"רציפות הזכייה מעידה כי אנחנו לא מתבשמים מפרסים אלא באמת פועלים לטובת חופים מזמינים, איכותיים ומהנים עבור הציבור", אמר ראש העיר יחיאל לסרי. "אנו מעמידים לרשות אגף החופים את כל האמצעים שיאפשרו להוציא לפועל תוכניות ייחודיות לאשדוד ורואים תוצאות מצוינות בזכות חשיבה ויוזמה".

מנהל אגף החופים אריה תורג'מן: "ההישג מרשים והוא תוצאה של עבודה קשה של כל הצוותים המקצועיים בחופים המוכרזים והלא מוכרזים. אנחנו מעמידים לרשות הציבור את כל האבזור הנדרש לטובת חוויה אמיתית בחופים הכי יפים בישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר