אכיפה כנגד הטרקטורון
אכיפה כנגד הטרקטורון

מעצר, החרמה וקנס: כך פעלו נגד טרקטורון שרכב בחוף הים באשדוד

פורסם בתאריך: 6.5.24 18:08

     

היום בשעות הצהריים בשעה 13:20 התקבל דיווח במוקד 106 מתחנת ההצלה בחוף אורנים באשדוד כי רוכב טרקטורון נוסע בחוף בניגוד לחוק.

בהתאם לנוהל, מוקד רואה מיד מתמקד עם המצלמות הפרוסות בחוף ומתחיל לנהל את האירוע. רכבי ביטחון עירוני – שיטור עירוני, הוזנקו למקום וביצעו סגירה מכלל המקומות.

 

התוצאה הטרקטורון נעצר, הנהג נלקח לחקירה והרכב הועבר למשטרת אשדוד שתחל בהליך פלילי מול הנהג. כמו כן, הנהג קיבל דו"ח, ובנוסף המשטרה מטפלת בעניינו מאחר שהוא פסול נהיגה.

מנהל אגף הביטחון העירוני, אריה איטח: "כמו בכל שנה, אנחנו מפעילים אמצעים גלויים וסמויים במטרה לשמור על ביטחון התושבים בחופים וגם במטרה לתת מענה לאותם עוברי חוק. שידעו כולם, אותו מבלה עם בגד ים יכול להיות איש אכיפה סמוי וברגע אחד יעצור את אותו עבריין".

"עיריית אשדוד – הביטחון העירוני, שיטור עירוני, מוקד 106 – מוקד רואה, תחנות ההצלה ומשטרת אשדוד פועלים ביתר שאת מול אותם פורעי חוק שנוסעים עם אופנועים בחופי הים בטיילות וברחבי העיר. והמקרה הזה הוא דוגמא למקרה לשיתוף הפעולה ההדוק בין כלל הכוחות", אומרים בעירייה ומציינים כי המצלמות של מוקד רואה הם כמו 1,000 פקחים נוספים.

אכיפה כנגד הטרקטורון

אכיפה כנגד הטרקטורון

"המוקד רואה פרוש במקומות רבים וגם בחופים", אומר מנהל המוקד העירוני, דוד דבש, "יש כאלה שבורחים עם האופנועים אבל אנחנו יודעים באמצעות משטרת אשדוד לזהות אותם. גם ללא מספר רישוי ישנם סימנים שמאפשרים לנו לזהות ולתפוס. בנוסף, בזכות המצלמות אנו מבצעים פעולות מניעה אחרות ובכך מאפשרים ביטחון מלא למבלים גם בחופי אשדוד".

"חופי אשדוד הם מהטובים בישראל", ציינו בעירייה, "הם מושכים אליהם מאות מבלים במהלך השבוע ובסופי שבוע אלפים שנהנים מחופים מתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר עם שירותי חוף מהטובים שיש, בילוי מושלם. בעשור האחרון החופים עברו מהפך גם בתחום הביטחון האישי, כמעט שאין רכבים או אופנועים שנוסעים ברחבי החוף. הביטחון העירוני בשיתוף משטרת אשדוד בנו תכנית עבודה שנתית, לא עוד מבצע נקודתי אלה תוכנית מסודרת, רציפה עם סדר כוחות קבוע שפועל לאורך כל השנה ובקיץ מתבצעת התאמה לתוכנית בהתאם להיקף המבלים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר