מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד
מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

120 ש"ח לעשרה מפגשים: מרכז 'כיוונים' אשדוד משיק תכנית לצעירים אחרי צבא

בתכנית יקבלו הצעירים ידע פיננסי, כלים בקבלת החלטות חשובות, הכוונה תעסוקתית ובחירת מסלול לימודים, וגם ידע לקראת היציאה לטיול הגדול. המפגש הראשון יחל ב-29.9.24 במרכז כיוונים

פורסם בתאריך: 19.4.24 08:06

     

לפני מספר ימים השיק מרכז כיוונים באשדוד את התכנית הייחודית MIND YOUR STEP, המיועדת לצעירות וצעירים אחרי צבא. בתכנית בת עשרה מפגשים, יקבלו הצעירים כלים לצמחיה אישית ומקצועית.

 

 

את התכנית יצרו במרכז כיוונים לאחר שזיהו את הצורך של צעירים אחרי צבא בידע ועזרה בקבלות החלטות משמעותיות. תכנית שתעניק לצעירים הכוונה לקריירה ותעסוקה, בחירת מסלול לימודים, קבלת החלטות, ידע פיננסי, יזמות, תכנים לגוף ונפש, פיתוח תודעה ועוד.

תכנית הכוונה לצעירים אחרי צבא במרכז כיוונים

תכנית הכוונה לצעירים אחרי צבא במרכז כיוונים

""הצעירים של היום מבינים שכבר כעת לצבור ידע פיננסי הוא בגדר חובה, כדי להבטיח עתיד כלכלי יציב ופורה. כיוונים הבינו שאי אפשר לקיים תוכנית כזו בלי להביא תוכן על התנהלות כלכלית נכונה, שתהיה שווה לצעירים הרבה כסף בעתיד", מסרו במרכז כיוונים. "בנוסף, הם יחוו חקירה אישית בלייב של השאלות הכי קשות. מה מתאים להם באמת, ומה הערך הייחודי שלהם. הצעירים ילמדו על קבלת החלטות שמתאימות להם, יעשו סדר באפשריות שעומדות לרשותם ויבינו מה נכון לשקול לפני החלטות גדולות.

"בתוכנית נדע לשים זרקור על הכוחות המקדמים של הצעירים ולהעצים אותך בדרך לצעד הבא שלהם בחיים. הצעירים יקבלו כלים פרקטיים לשימוש ב-AI במציאת עבודה, כתיבת קו"ח והכנה לראיונות עבודה".

בתכנית יקבלו הצעירים מידע גם על הטיול הגדול מאוהד הנווד, יתרגלו כלים מעולם הרוח והנפש וכן יוצעו מלגות ואופציות מימון לסטודנטים.

 

מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

מרכז הצעירים כיוונים. צילום: עיריית אשדוד

התכנית מושקת כאמור בימים אלו ומוצעת בעלות סמלית של 120 שקלים לכל עשרת המפגשים. התכנית מיועדת לצעירים וצעירות מאשדוד והיא תתקיים בכל יום רביעי במרכז כיוונים ברובע הסיטי. המפגש הראשון יתקיים ב-29.5.24, עבור כל מי שנרשם.

רוצים לדעת עוד על התכנית? לחצו כאן


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר