פינוי אשפה באשדוד
פינוי אשפה באשדוד

עוד שיא נשבר: למעלה מ-3,200 טון אשפה נאספו בשבוע אחד באשדוד

מסיכום בינייים של אגף התפעול בנוגע להיערכות לקראת פסח מסתבר כי ישנה עלייה של כ-200 טון אשפה ביחס לשנה שעברה וזה עוד לא הסוף. "אני בטוח שנעמוד במשימה", אמר ראש מינהל תפעול בעירייה

פורסם בתאריך: 17.4.24 14:22

     

ההכנות לחג בעיר אשדוד ממשיכות להתנהל והן כוללות מעקב יומי באמצעים טכנולוגיים ודיווחי תושבים, מה שבמיא את עובדי אגף התפעול לעבוד מסביב לשעון.

"אנחנו מרוצים מאוד משיתוף הפעולה מצד התושבים שמוציאים כעת את הפרטיים מביתם ומניחים בקרבת הבית ומדווחים למוקד העירוני מתוך דאגה בשמירה על המרחב הציבורי", אמר עופר עמר מנהל מנהל מחלקת אשפה ומיחזור בעיריית אשדוד.

 

על פי דוחות אגף התפעול, נכון לאתמול פונו 2,641 טון אשפה ביתית ועוד 599 טון אשפה תעשייתית ובסך הכל 3,240 טון אשפה. מדובר בעלייה משמעותית בפינוי אשפה לעומת אותו פרק זמן אשתקד, אז נאספו 200 טון פחות.

בעירייה מבהירים כי הוכנו תוכניות עבודה מסודרות ומפורטות לפרטי פרטים במטרה להעניק לתושבים עיר נקייה ומסודרת בחג הפסח ובחול המועד. שלמה רוטנברג ראש מנהל תיפעול: "ההיערכות חג מורכבת, אך אני בטוח שנעמוד במשימה בזכות הניסיון וההון האנושי המצוין שיש לנו בעירייה ויודע לנווט בין פסח לבין מתן המענה השוטף בעיר".

פינוי אשפה באשדוד

עובדי פינוי אשפה באשדוד

יש לציין בקשר להכנות כי באשדוד יש 625 רחובות, 320 פארקים, 3,000 דונם שטחי גינון, כ-8000 כלי אצירה, כיכרות ועוד.

בעירייה מעריכים כי ככל שיתקרב ערב החג כמות האשפה שתוצא החוצה על ידי התושבים ותכלול גם ריהוט ישן וכבד תהיה כפולה מאשר בימים רגילים. לפיכך, חולקה העיר לגזרות עבודה, לכל קבוצת עובדים יש מפקד, המוקד העירוני תוגבר ודוחות המצב יונפקו פעמים ביום. בנוסף, הושם דגש על תקינותן של משאיות האשפה שעוברות בדיקה על בסיס יומי. "תמונת המצב שתשתקף מהדוחות בשילוב האמצעים הטכנולוגיים ודיווחי תושבים ל-106 תאפשר לנו בכל יום לתת מענה מיידי במקומות שבהם יהיו תקלות", מוסיף רוטנברג. "אנו זוכים לשיתוף פעולה מדהים מצד התושבים, שכמו במהלך החורף כך גם במקרה הזה אכפתיים מאוד לסביבה שלהם ומאפשרים לנו לעמוד בלחץ העבודה".

פינוי אשפה באשדוד

פינוי אשפה באשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר