הכנסת ספר תורה באמית י'
הכנסת ספר תורה באמית י'

"תיקון לשמחת התורה שנלקחה מאיתנו השנה": הכנסת ספר תורה באמית י' אשדוד

אמית י' באשדוד ערכו השבוע הכנסת ספר תורה שתרמו משפחת לוי, והתלמידים השתתפו בטקס מרשים ומרגש. מנהל בית הספר ירון כרמי: "השמחה של כל קהילת אמית י' היתה עד לב השמים"

פורסם בתאריך: 17.4.24 10:45

     

במעמד מרגש הוכנס ספר תורה לביה"ס אמית י' באשדוד, הודות לתרומת משפחת לוי – אורה ויוסף ובני ביתם. המשפחה התורמת חיפשה מקום שבו ישתמשו בספר התורה בכל התפילות, כשבביה"ס אמית י' בדיוק חיפשו ספר תורה נוסף לכל המיניינים המתקיימים בו במקביל – מניין שכבה ז, מניין שכבות ח-ט ומניין הבוגרים י-יב. כעת, בזכות תרומתם, לכל מניין יהיה ספר תורה משלו ולא יצטרכו להעבירו ממניין למניין.

 

התלמידים נרגשו מאוד מהמעמד, ותלמיד כיתה י', אלנתן בנג'ון, התרגש במיוחד. "השבוע עלינו לקבר של אחותי אשר נפטרה לפני ארבע חודשים ביסורים רבים בגיל 22 לאחר חולי ממושך. הרגשתי את הצורך לחבק את אחותי, אך לצערי חיבקתי בדמעות רק את הקבר שלה. יום לאחר מכן התקיימה הכנסת ספר התורה וברגע שהרמתי את ספר התורה, הרגשתי כאילו אני מחבק אותה ורוקד איתה", שיתף. "מרוב כאב לא הצלחתי לשחרר את הספר כיוון שהחלום של משפחתי הוא להכניס לזכרה גם ספר תורה, ואני מקווה שיתגשם בקרוב".

ירון כרמי, מנהל בית הספר: "שמחנו והתרגשנו מאוד בהכנסת ספר התורה. אנו מודים למשפחה התורמת שאיפשרו לנו לעשות תיקון ולו במעט לשמחת התורה שנלקחה מאיתנו השנה. השמחה של כל קהילת אמית י' היתה עד לב השמים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר