הרב שלום מלול בטקס הענקת הדרגה. צילום: אהרן מגל
הרב שלום מלול בטקס הענקת הדרגה. צילום: אהרן מגל

מרגש: מנהל ישיבת אמית יגל קיבל דרגת רס"ן בנוכחות כל תלמידיו

הרב שלום מלול, מנהל ישיבת אמית יגל באשדוד הנמצא במילואים מה-7.10 כרב הראשי של החטיבה לזיהוי חללים בצה"ל, קיבל דרגת רב סרן בטקס בבית הספר ביוזמת מפקדיו. תלמיד כיתה יב': "אין פלא שבחרו לעשות את הטקס דווקא בישיבה שלנו, היא הסמל האמיתי לפועלו של הרב שלום"

פורסם בתאריך: 17.4.24 10:35

     

הרב שלום מלול, מנהל ישיבת אמית יגל באשדוד, נמצא במילואים מאז ה-7.10, ביחידה לזיהוי חללים במחנה שורה. השבוע הוא קיבל דרגת רב סרן, ומפקדיו החליטו להעניק לו אותה בבית הספר, בנוכחות כל תלמידיו.

 

הרב מלול משמש כרב החטיבה ומתקן זיהוי החללים המטכ"לי בשורה נמצא תחת אחריותה. זו ללא ספק אחת היחידות המורכבות ביותר, בייחוד מאז ה-7.10. הרב מלול הוא איש חינוך מעורר השראה, עוסק בנתינת מענה הלכתי, ותמיכה וחיזוק הרוח של חיילי החטיבה, שיחד איתו ועם מפקדיהם, עוסקים במסירות ובחרדת קודש בטיפול בחללים מאז שמחת תורה. לצד זה הוא ממשיך לנהל את ישיבת אמית יגל אשדוד, כשהוא מחלק את הימים בין בית הספר למחנה שורה.

בטקס שהתקיים בישיבה, הוענקה לרב הדרגה עם סמל הפלאפל, אותה ענדו לו רעייתו ומפקד החטיבה, אל"מ הרב אייל מורדוך ומג"ד המאנ"ח סא"ל גיל הללי. האירוע היה מרגש, כשמאות התלמידים עומדים ומריעים למנהל על שירותו. לאחר הטקס הרשמי, ערכו לו תלמידי שכבת י"ב טקס נוסף אישי משלהם והעניקו לו מנת פלאפל.

הרב שלום מלול בטקס הענקת הדרגה. צילום: אהרן מגל

הרב שלום מלול בטקס הענקת הדרגה. צילום: אהרן מגל

"הרב שלום נותן את התחושה שהישיבה היא בית. בתקופה האחרונה שהייתה קשה לכולנו הרב שלום נענה לשליחות שלו בגבורה ויצא למשימה לא פשוטה בכלל ולמרות הזמן הרב שהוא משקיע בעזרתו למדינה ולצה"ל הוא עדיין מתאמץ להשקיע בנו זמן ומאמץ", אמר אוהד חלילי, תלמיד כיתה יב2. "בהתחשב בעובדה שאת הבית והמשפחה שלו הוא כמעט ולא רואה. אנחנו מבינים שכל דקה שלו איתנו בישיבה היא זכות של ממש. אין פלא שבחרו לעשות את הטקס דווקא בישיבה שלנו, היא הסמל האמיתי לפועלו של הרב שלום – הבית. ואין יותר מרגש משילוב של שני העולמות יחד שמשקפים בצורה הטובה ביותר את תרומתו למדינה, הן בטיפוח נוער איכותי שיצעיד את המדינה קדימה והן בתרומתו האדירה לטיפול בחללי ישראל הקדושים".

בטקס אמר הרב מלול לתלמידיו: "הדרגה הזו שייכת לכם לא פחות מאשר לי, אתם נותנים לי את הכוח לשרת בתפקיד כל כך מורכב. אתם התקווה והעתיד שלנו מול הזוועות. כמו שאתם הגעתם לקבלת הדרגה שלי, אני רוצה להגיע לטקסים שלכם, כשתלכו לפיקוד, לקצונה ולהנהגה. האויב אינו מבין כמה העם שלנו חזק, כמה אמונה ודבקות בדרך, וכמה אהבה יש בינינו. והיא תרסק את כל השנאה והרוע שלהם. אנחנו חייבים להמשיך להיות חזקים. לפעול, להילחם, להתנדב, לתת את הנשמה ואת הלב. ובו זמנית להתחזק ולהתפלל ולהוסיף כוח ורוח לעם שלנו. כולנו יחד בצו 8. כולנו בשליחות למען העם והארץ".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר