פורוםIndustry 4.0 התארח בנמל אשדוד. צילום: דוברות נמל אשדוד
פורוםIndustry 4.0 התארח בנמל אשדוד. צילום: דוברות נמל אשדוד

״המלחמה חידדה את החשיבות בהגנה על תשתיות": כנס לקידום מהפכה דיגיטלית בנמל אשדוד

נמל אשדוד קיים פורום לקידום טרנספורמציה דיגיטלית בתעשייה בישראל, בשיתוף עם בינת תקשורת מחשבים. אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל: "כנכס אסטרטגי לאומי, אנו משקיעים משאבים רבים בתחום ורואים בכך חשיבות אסטרטגית"

פורסם בתאריך: 15.4.24 22:13

     

במסגרת קידום מערך החדשנות בנמל אשדוד, אירח אלי בר יוסף מנכ"ל בפועל נמל אשדוד את פורום Industry 4.0 לקידום טרנספורמציה דיגיטלית בתעשייה בישראל. המפגש התקיים תחת הכותרת ״חדשנות במערכות טכנולוגיה תפעולית, והגנה עליהן בצל המלחמה״, ונערך בשיתוף עם בינת תקשורת מחשבים, בהשתתפות בכירים ביניהם אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת אלברטו חסון, סמנכ"ל ו-CISO ב-ICL Group ועוד.

 

"נמל אשדוד, הנמל הלאומי של ישראל, שמח לארח את הפורום, כנכס אסטרטגי לאומי אנו משקיעים לאורך השנים משאבים רבים בתחום ורואים בכך חשיבות אסטרטגית גם לתקופה המורכבת והמאתגרת איתה אנו מתמודדים מאז ה-7 לאוקטובר״, בירך בר יוסף את חברי הכנס.

מנכ״ל בינת אלון בן-צור הוסיף: ״המלחמה חידדה את החשיבות בהגנה על תשתיות ה-ICS הקריטיות של מדינת ישראל. אחד החוסנים הכלכליים החשובים ביותר שיש לכל מדינה הוא התשתיות הפיזיות שלה: כבישים, נמלי ים ותעופה, תשתיות תקשורת, מים, חשמל ומפעלי ייצור תעשייתיים. מערכות ה-ICS הקיימות שנים רבות בתשתיות הקריטיות של מדינת ישראל מושתתות על פרוטוקולים וטכנולוגיות שונות המשיקות לעולם ה-IT. עלינו כאינטגרטור מוביל לסייע בחיבור בין העולמות האלו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר