קורס חדש באשדוד שיתן לכם ידע על קידום פרויקט גגות סולאריים
קורס חדש באשדוד שיתן לכם ידע על קידום פרויקט גגות סולאריים

חדש באשדוד: קורס שייתן לכם ידע וכלים לקידום פרויקט גגות סולאריים

אם גם אתם רוצים לקדם גג סולארי לבניין שלכם, או לסייע לאחרים שרוצים ועל הדרך לקחת חלק במאבק במשבר האקלים, הצטרפו לקורס. הוא רק לתושבי אשדוד, בעלות סמלית, וכולל ראיון קבלה בזום. הפרטים כאן

פורסם בתאריך: 2.4.24 09:36

     

הקורס החדש שנפתח באשדוד מטרתו לתת כלים וידע לתושבי העיר שמעוניינים לקדם פרויקטים של גגות סולאריים בבניין או בבית בו הם גרים, או לסייע לאחרים שמעוניינים בכך עם הידע שירכשו בקורס. השתתפות בהכשרה היא רק לתושבי אשדוד וכרוכה בעלות סימלית, וכוללת ראיון קבלה בזום.

 

 

מדינת ישראל שטופת שמש ובעלת פוטנציאל לפרויקטים סולאריים להפקת אנרגיה חשמלית, ובהם הגגות הסולאריים. המערכות הסולאריות שמותקנות כיום על גגות פרטיים כמו גם על מבני ציבור, מצליחה להמיר את אנרגית השמש לחשמל זמין, שמשמעותו רשת חשמל חדשה ועצמאית, המספקת את תצרוכת החשמל היומיומית עבור המשפחה, ביעילות רבה ובחיסכון גדול. מעבר להיות מערכת זו ידידותית לסביבה וחסכונית למשק הביתי, היא גם משתלמת כלכלית.

הטכנולוגיה זמינה לציבור, אך לרבים חסר המידע הנחוץ לקידום פרויקטים כאלה בבתיהם או בבניין בו הם גרים, ולשם כך נוצר הקורס.

 

ההכשרה הינה שיתוף פעולה של: עיריית אשדוד, תרבות הדיור, משרד האנרגיה, קק"ל, מיזם שמש לכולם, הפורום הישראלי לאנרגיה, מרכז כיוונים, מינהלת התחדשות עירונית, מינהלות הרובע וקהילת אבוקדו. ההכשרה תיפתח ב-1.5 ותימשך עד 3.7, בימי רביעי, בין השעות: 18:30-20:00. עלות השתתפות לתושב או וועד בבניין רגיל או בית פרטי – 240 ש"ח, תושב או וועד בניין של התחדשות עירונית – 50 ש"ח.

מעוניינים? לחצו כאן לתיאום ראיון שיתקיים ב-4/4, בין השעות 14:00-17:00.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר